zaterdag 21 april 2012

Essence Season of Extremes colour 3 nail polish. 02 BrightMates

Op deze vroege zaterdagochtend heb ik weer een lakje uit de Season of Extremes collectie van Essence. Dit maal niet een van de 'bright' colours. In totaal heb ik van de colour3 lakjes 4 van de 6 kleuren dus de anderen komen ook nog voorbij. Aangezien wij een grote kruitvat hebben in een klein dorp zijn de limited editions zelfs in de uitverkoop na een week nog niet uitverkocht!
 Vandaag laat ik 'Brightmates' zien.
Zoals je ziet is 'Brightmates' een combinatie van twee felle kleuren. Een bijna neonkleurige roze met een oranje glitter topcoat.
Laten we snel kijken wat de kleuren op mijn nagels gaan doen.



Dit is dan de roze laag, op de foto heb ik 3 laagjes op. Zoals je ziet dekt hij nog steeds niet helemaal top, dit komt denk ik omdat de lak iets gel-achtig in zich heeft. Jammer want ik vind het wel een gaaf kleurtje!
Dit is dan het lakje met de oranje glitter topcoat eroverheen. De topcoat geeft echt een onwijs leuk zomers effect. Beetje jammer dat de basislak dan niet helemaal perfect dekt.

Met de topcoat erover heen vind ik het echt een gave lak die ik in de zomer ook zeker wel ga dragen! Jammer genoeg niet te vaak omdat ik geen felle kleuren op mijn werk op mag.

En wat vinden jullie van Bright Mates? Een gaaf kleurtje, of toch liever de 'nudes' uit deze limited edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)