woensdag 25 april 2012

Watermelon Nails

Hier een klein stukje over de nagellak die ik sinds gisteren op heb.
Eigenlijk wilde ik een nail art op mijn nagels doen met een nude kleurtje zodat ik het eens lang kan ophouden, maar dat is me weer niet gelukt. In plaats daarvan zijn het water meloentjes geworden!
Wil je zien hoe ik en met welke producten ik dit heb gemaakt? lees dan snel verder!



Oké door mijn ongeduld en dat mijn zwarte nagellak te dik is geworden zijn de streepjes op sommige nagels wel iets gaan smudgen.
Het leukste van deze nagels vind ik zelf eigenlijk dat alle kleurtjes nog in de winkel te koop zijn.
Ik heb namelijk gebruikt:
- Meet me at Coral Island (Catrice, foto)
- Lime Up! Essence
- De French manicure stiper van Essence
- Een groene striper

Oké de zwarte nagellak heb ik al 2 jaar en de groene striper komt uit een winkeltje ergens op de Cronjé. Maar verder is alles dus gewoon heel makkelijk te krijgen.

Ik heb trouwens deze tutorial gebruikt voor mijn nagels:

En wat vinden jullie van het resultaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)