dinsdag 7 januari 2014

Swatch: OPI ~ Underneath the Mistletoe

Dit lakje is al voorbij gekomen in mijn shoplog van vorige week. Dit was één van de twee OPI lakjes die ik met 50% korting mee naar huis nam. Underneath the mistletoe is een van de lakjes uit de Mariah Carey Holiday collection 2013. Kijken jullie mee naar de swatches?
----------
In last weeks' shoplog I told you about the 50% discount at Mooi drugstore. Underneath the Mistletoe
was one of the 2 OPI's I managed to put my hands on. Underneath the Mistletoe is one of the lacquers from the 2013 mariah Carey Holiday collection. Click 'meer lezen' to see some swatches
Underneath the mistle toe is een donker framboos achtige kleur. De lak bevat iets lichtere roze glitter en droogt redelijk snel. Dit zijn 2 laagjes maar de lak dekte ook al in één laag.
Underneath the mistletoe is a dark raspberry colour. It has a lighter shade of raspberry glitter in it. The dryingtime was ok, formula was great. This is 2 coats, but 1 coat was pretty aswell.
 
Wat vind jij van Underneath the mistletoe?
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleurtje, echt heel kerstig ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doet zijn naam wel eer aan. is het al kerst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Normaal gesproken ben ik niet van dit soort kleuren, maar dit is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje! De glitters geven het net even een extra leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze nagellak ook ! Vind hem erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een blog over nagellak <3 Ik volg je in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs mooi kleurtje is dit zeg! Ik heb hem helaas niet kunnen vinden voor 50% hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig lakje! Altijd heerlijk om iets moois in de sale te kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow crap, it's hella gorgeous! Vooral de glitters erin. :) Oh, damn. Je hebt echt netjes gelakt, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lak en die shimmer is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)