dinsdag 1 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 1 - Black&White

Ik doe vanaf vandaag, tot het einde van de maand mee met 'The New 31 Day Challenge' die door 'De crumpet nail tarts' groep op Facebook is gedacht. We doen dus de 31 day challenge maar dan iets anders. Ik heb besloten het maar gewoon te gaan proberen. Vandaag dus Day 1- Black&White.
----------
So I'm joining 'The new 31 day challenge' which is organised by the facebook group 'The crumpet nail tarts' We are doing the 31 day challenge but than slightly different because fo the different 'challenges' today day 1 - Black & White.
Van het Thema Black&White krijg ik altijd dit gevoel. Mijn hoofd had ook meteen het idee laat ik een schuine streep doen en dan er een soort golfjes van maken. Ik gebruikte voor de witte kant een Safari lakje en voor de zwarte kant Gosh - Black Passion.

So When I saw the theme black & white this design just popped into my head. I'm not to keen with my ringfinger and pinky but I like my index and middel finger nails. I used a white polish from Safari and  Gosh - Black Passion.

Lots of love.xx

23 opmerkingen:

  1. It's a beautiful start of the new year :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk zo'n challenge! Je bent in ieder geval heel goed van start gegaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel echt heel gaaf uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your design, must try it out soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het gaaf geworden! Echt heel mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je 'm gaat doen! Deze nail-art is ook goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blog!
    Ik volg je,

    'nd Happy New Year!
    xoxo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love it! like zipper teeth. Very neat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I always love these interlocking manicures.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi gedaan!
    Wat een leuke challenge, misschien ga ik deze ook wel een keer doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je hem dit jaar nog wilt doen kan ik je wel de codes geven zodat je ook kan linken :)

      Verwijderen
  11. Awesome, I have been wanting to try this method and succeed. I tried once before and failed miserably :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)