woensdag 2 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 2 -Silver

Wauw ik was gisterochtend pas 6 uur thuis. Ik kwam er ook achter dat ik challenge day 2 was vergeten vooruit te werken dus ik moest supermoe nog iets verzinnen. Oops. Dus ik was een beetje lui geweest voor deze Challenge. Kijken jullie mee?
----------
Well I came home last night at 6 o clock. So yeah I had a great NYE. But then I figured out I didn't had a mani for today planned. So while I was very tired I painted my nails silver with some glitter.
2 laagjes van Pieces Silver en 1 laagje Blue Dazzle. Dit is sowieso de saaiste maincure van de hele maand. Oops.
2 coats of Pieces, Silver and 1 layer of Blue Dazzle. This will one will be by far the most lasiest mani of the month.

Lots of Love.xx

11 opmerkingen:

  1. Zier super leuk uit zo. Leuke kleuren combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, mooie verzorgde nagels heb je ook!

    Liefs, Romy
    www.muchable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinatie, ik vind hem helemaal niet zo saai hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien wel simpel, maar zeker niet saai! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We all have our lazy days! I'm just glad you had a great time on NYE.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)