dinsdag 4 februari 2014

Swatches: Bourjois lakken

Mijn laptop is weer gemaakt en ik heb hem terug. Gelukkig waren er geen bestanden verloren geraakt dus ik heb de swatches die ik vooruit gewerkt had ook weer terug. Laatst vertelde iemand mij hoe fijn Bourjois lakjes eigenlijk wel niet zijn. Ik besloot de lakken een kans te geven en scoorde er laatst 2 bij de etos. Kijken jullie mee naar de swatches?
~~~~~~~~~~~~
My laptop has been repaired and no files have been lost. Luckily no files were lost so In got 'dem swatches back. Recently someone told me how they liked the Bourjois formula over the Essie one. So I decided to give them a try and bought two of them. Let's take a look at the swatches.
 Blue no blues is een creme lak in een fris mint tintje. Toen ik deze lak opdeed was ik echt verbaasd. Hij dekte bijna meteen al in één laagje. Lakken ging ook heel fijn, de Bourjois lakken hebben een "Fan" brush waarmee je met één streek je nagels kan lakken. Binnen 1 seconde droog? Nee, maar hij droogt wel heel snel.
~~~~~~~~~~
Blue no blues is a creme lacquer with a mint tint. While applying this one I was blown away. I was almost opaque in only one layer. The application was nice too, I loved their "fan" brush with which I could paint my nails with only one stroke. Drying time 1 second? No, but it does dries very fast.
De andere lak is een mooie donkerrood tint met shimmer erin. Ook deze lakte fijn en dekte zelfs in één laagje. Al zijn dit dan wel weer 2 laagjes ;). Ik ging vooral voor dit kleurtje en ben er ook heel blij mee.
~~~~~~~~~~~
The other one I bought was a nice dark red with a lighter shade of shimmer in it. application was nice and it was even opaque in only one coat. However, on the picture I'm showing two coats.

What do you think of Bourjois polishes?

19 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes heb je gekocht! En fijn dat je laptop het weer doet ;)
    Blue no Blues heb ik zelf ook, en ben dol op deze blauwe tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't own any Bourjois (yet), - but I especially like the nameless dark red :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lakjes. Vooral die tweede vind ik echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lakjes, vooral de laatste is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh die rode is mooi, echt die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooie kleurtjes vooral de blauwe is leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Ik vind vooral de rode mooi. Heeft die ook een naam? Of lees ik daar over heen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon m niet vinden op t flesje maar zal t nog opzoeken

      Verwijderen
  8. Wow!
    De dekking van Blues no blue is echt super!
    Ik ga snel in de drogist kijken voor dat lakje ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blues no blue is echt prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)