woensdag 30 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 30 Your Favorite Nail Art Technique

Dag 30 alweer van de Challenge, morgen is de laatste dag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik opgelucht ben dat hij bijna is afgelopen want elke dag een nail art maken was toch iets meer werk dan dat ik verwachtte! Vandaag is de Challenge your favorite nail art technique.. Kijken jullie mee?
----------
It's already day 30 of the Challenge. I have to admit i'll be glad when I'm done tomorrow. Doing your nails every single day coated me more time than expected. Today's challenge is your favorite nail art Technique

Ik heb meerdere favoriete nail art technieken! Degene die ik vandaag laat zien komt niet heel vaak voor op mijn blog vanwege tijdgebrek, maar een van mijn favo technieken is toch freehanded nail arts! Ik draag 2 laagjes Essie We're in This together. De accent nagel maakte ik met stripers.
I've got a few favorite nail art techniques. One of them is free handed nail art. I'm not really good at it but I just love to see free handed mani's! So I started with 2 coats of Essie's we're in this together. I've made the accent nail with strippers and a dotting tool.
Close up of the accent nail.

24 opmerkingen:

  1. This looks awesome! Love the flower!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! This mani is so pretty. Love the color combos and design. It was done neatly and it looks so classy. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's very pretty, Arletta!
    And congrats on your 101 followers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve nail art! de nagellak is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! Dat Essie lakje is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Ik hou van lichtroze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooi! Oh, leuk, ik ga je even volgen :)
    Mijn instagram is Elaantjuh :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Ik zal jou zo eventjes terugvolgen op Instagram ;D
      x

      Verwijderen
  8. Ik blijf me verbazen over jouw nail art talent haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gedaan en leuke challenge ook!

    Liefs
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo mooi! Niet eens waar ik mijn nagels laat doen, doen ze het zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan, krijg meteen zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan, erg vrolijk :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super tof!
    Ik volg je!
    Liefs,
    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow je accentnagel is super mooi! Die gaat perfect samen met de andere.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)