vrijdag 14 december 2012

Swatches: L 'oreal Paris: 110 Lady Chocolate & 114

Vandaag heb ik swatches voor jullie van 2 L'oreal lakjes. Ik vind zelf de finishes van deze lakjes altijd erg mooi. Ik heb ze met korting bij de DA gekocht en ze waren €3,- per stuk. Agh daarvoor wilde ik deze 2 tintjes welleens testen!
So today I 've got swatches of 2 L'oreal Paris nail polishes. I really like their formula and these 2 were on sale so I thought, let's give it a go.


110 is een heel apart tintje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zelf wel wat vind hebben, al vloekt hij verschrikkelijk bij mijn huidskleur. Jammer. De lak dekt in 2 laagjes, heeft een creamy finish en lakt fijn. 

110 is a interesting colour. I don't think I own anything like this. Unfortunately it doesn't look good with my skintone at all. This are 2 coats, no undies or topcoat.

Let niet op mijn ringvinger, deze vinger had niet helemaal genoeg tijd om te drogen gekregen van me. 110 Lady Chocolate vind ik een erg mooie kleur hebben, apart dat wel. Hij dekt in 2 laagjes en lakte fijn. 

Please ignore my ringvinger, I didn't gave it enough drying time. 110 Lay Chocolat is a dark brown. I like the colour although it's not a colour I would usually pick. This are 2 coats, no undies or topcoat. The formula was nice.

Wat vinden jullie van deze lakken?
What do you think of these?

Lots of love.xx

19 opmerkingen:

  1. I think the caramel color is pretty, but difficult for most skin tones, I certainly couldn't wear it - But the dark brown is esier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ze zo gewoon niet dragen, maar ja dat doe ik met geen enkel kleurtje hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik look niet. Nouja Mss de donkere. Maar maakte meteen een nail art over de lichte versie Hihi.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste kleur vind ik heel apart maar dat is idd voor een bepaal type huidskleur en de 2e zou ik zelf niet dragen maar hij is best mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm.. ik ben niet zo van de bruine lakjes. Wel leuk dat je ze voor €3,- hebt kunnen scorenN

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie chocolade kleuren zeg!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw die donkerbruine!

    www.jenniefromtheblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your blog, great pictures and posts!

    want to follow each other? :) would love to see you over

    www.anightinnyc.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow that first one is absolutely amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The caramel colour is so pretty. I don't have anything like that in my collection :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste vind ik niet zo mooi, maar de 2de <3..prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)