donderdag 13 december 2012

NOTD: Snowflake nails

Vorige week lag er overal 'plotseling' sneeuw. Meteen kreeg ik het gevoel om een van nail arts uit mijn Inspirational post: Winter nails op mijn eigen manier na te maken. Kijken jullie mee naar het resultaat?
----------
So last week suddenly Holland turned all white in one night. I woke up, looked out of the window and saw a Winter wonderland. That gave me a feeling to remake one of the designs from my Inspirational post: Winternails.


Lakken die ik heb gebruikt/ Polishes I've used:
- Etos White
- Catrice - Coolibri C01 Birds Flying High
- Catrice - Cruise Couture Nautica
\
Ik begon met een gradient.
----------
I've started with a gradient.

Daarna heb ik de sneeuwvlokjes eroverheen aangebracht.
----------
After that I painted the snowflakes over it.

En wat glitter als finishing touch. Violà sneeuwvlokjes op de donkere lucht.

And some flitter as finishing touch. Voilà snowflakes on a dark air.
Wat vinden jullie van deze nail art?
What do you think of these?

Lots of love.x

23 opmerkingen:

  1. Aww, so pretty, and fun because I'm showing snowflakes too later today!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! super mooi. Ik ga ze vanavond gelijk proberen! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt super mooi gemaakt! Dit krijg ik dus nooit van mijn leven voor elkaar haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en echt winters.
    Liefs, Mi-lou

    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat gaaf gedaan!
    Hij is heel leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het leuk geworden! :) Ziet er echt gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post :D

    Ik volg je nu.
    Volg je mij ook terug?

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww heel erg mooi! :D Super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Ik kan zo'n dingen echt niet goed :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)