dinsdag 29 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 29 Inspired by a Blogger


De tweede post van vandaag, dag 29 alweer. Vreemd eigenlijk dat ik over 2 dagen gewoon de hele Challenge compleet heb afgesloten. Dit keer was de Challenge Inspired by a blogger. Kijken jullie mee?
----------
My second post of the day. It's already challenge 29 of the 31 days challenge.Time really flies. Todays challenge was 'Inspired by a blogger' 
Ik heb me laten inspireren door The Nailasaurus. Ze heeft altijd de meest geweldige nail arts. Ik begon met 2 laagjes Thanks a windmillion van OPI. Daarna heb ik met glitters van de action de tips gemaakt en met Microbeads heb ik het motief van mijn accent nagel gemaakt.
I've been inspired by The Nailasaurus. She always makes the most stunning nail arts. I started with two coats of OPI's Thanks a windmillion. After that I sponged glitters on the tips of my nails and made the accent nail with microbeads.
Lots of love.xx

12 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Heel creatief dat je glitters en beads hebt gebruikt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty - the base color is too grey based for me - but I love the design :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg goed gelukt!
    The Nailasaurus heeft inderdaad altijd prachtige nail-arts en het is ook zeker één van mijn favoriete buitenlandse blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik denk dat ze zelfs mijn meest favoriete is! haar nail arts zijn altijd flawless!
      x

      Verwijderen
  4. Dat gaat snel! Je bent alweer bijna klaar :) Die microbeads zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja thank god! Ik begin inspiratieloos te worden en nail art begint me momenteel bijna te vervelen haha!
      x

      Verwijderen
  5. Mooie combinatie met de beads en glitters

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)