dinsdag 14 januari 2014

Swatches: Flormar Matte lakken

In mijn shoplog Amsterdam vertelde ik jullie dat ik bij de Flormar winkel 2 matte nagellakken had meegenomen. Ik heb nu eindelijk de kans gehad ze fatsoenlijk te swatchen. Kijken jullie mee naar de swatches?
----------
in my Amsterdam haul I told you about the matte Flormar lacquers I bought. I finally had the time to swatch them properly, so let's take a look.
 M04 is een matte mintgroene lak. Dit zijn twee laagjes. Het nadeel aan matte nagellak vind ik dat e alle imperfecties van zowel het lakken, als van je nagels blijft zien. Gelukkig is hij wel goed matte en compleet dekkend.
M04 is a matte mintgreen.
The thing I don't like about mattes is that htey show all the imperfections on the nails and the way the polish is applied. However, it is fully opaque and very matte.
De andere lak, M07 is een matte rode lak. Dit zijn 2 laagjes. Helaas werd deze niet helemaal dekkend in 2 laagjes, maar hij brengt wel iets meer 'smooth' aan.
The other lacquer, M07 is a classic red, in matte. This is 2 coats. It didn't got fully opaque, but it applies more smoothly than the green one. 
Jammer genoeg had ik na 3 uurtjes werken al tipwear, zie je dat bij mijn wijsvinger?
----------
Unfortunately I had lots of tipwear at my index finger after 3 hours work.
En zo zag mijn duim eruit na 3 uur werken... belachelijk veel is eraf gebrokkeld.
---------
And this is how my thumb looked after three hours of work.. 

Wat vinden jullie van deze lakjes?
What do you think about these?

24 opmerkingen:

  1. Dot ziet er slecht uit, jammer!!
    Valt me erg tegen, ook ben ik niet meer zo"n fan van Matt maar oké...
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de tipwear zeg! Vind de eerste kleur erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat hij niet goed blijft zitten. Ik ben altijd dol op matte nagellak, de kleuren zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de lakjes zo snel afbrokkelen.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het niet mooi blijft zitten, de kleuren zijn namelijk wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de mintgroene kleur wel mooi, alleen ben ik zelf niet zo weg van mat..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jammer dat het matte in deze lakjes niet het gewenste effect heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren zijn erg mooi, jammer van de houdbaarheid. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie kleuren! Je hebt een leuke blog! Ik volg je nu op bloglovin! Volg je terug? Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm, de kleuren vind ik wel heel mooi! wel jammer van de kwaliteit van de lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de rode wel iets hebben die ziet er beter uit dan de appelblauwzeegroene alhoewel het wel een mooi kleurtje is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kleuren zijn mooi! Alleen jammer van het resultaat na het werken :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, en ik heb alleen maar kassa gedraaid.. Dus niet eens dozen openmaken ofzo..

      Verwijderen
  13. jammer dat ze helaas niet zo goed zijn en na 3 uur werken al stuk ging

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleuren! Jammer van de kwaliteit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeyy!
    De kleuren zien er erg mooi uit! :)
    Jammer dat de kwaliteit te wensen overhoud :(

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)