donderdag 8 november 2012

NOTD: Silver Hexagons.

Ik vertelde jullie al dat ik in een winterstemming ben beland! Ik was lekker aan het shoppen met mijn moeder en vond bij de action wat spulletjes die me ook leuk leken voor mijn nagels. Een van die dingen heette ook echt 'Christmas Decoration' en dat heb ik dus op mijn nagels gebruikt :)
----------
So I told you Guys I was in a wintermood this week. Well I went shopping and I found some cool stuff that might be cool on my nails. One of those was literally named 'Christmas Decoration' and that's what I used on today's mani.

Stuff I used:
Gosh - Black Passion
Pieces - Silver
'Christmas Decoration'

En het eindresultaat! Ik heb al mijn nagels zilver gelakt op 1 na. Deze heb ik zwart gelakt en de hexagons erop gedrukt toen de lak nog nat was. 2 laagjes topcoat en kláááár!
Dit is vooral leuk voor een avondje stappen, kerst of oud en nieuw ;D. 

And the result! I've painted all my nails silver except for my ringvinger. I painted that one with 2 coats of black passion. After that I putted on the hexagons and added 2 layers of topcoat. And then you're finished.
I guess I like this for a night out, christmas or new years eve!

Wat vinden jullie van deze NOTD?
What do you think of these?

Lots of love.

16 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb die glitters nog van vorig jaar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die glitters ook van vorig jaar, gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Echt heel erg orgineel en leuk voor kerst!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er moooi, wat heb je lange nagels zeg (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, geeft gelijk een Kerst-gevoel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks for your comment :) would you like to follow each other in facebook? let me know!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)