zondag 12 januari 2014

The Stash: OPI


Zoals ik vorige maand al heb aangekondigd ga ik elke maand een deel van mij stash showen. Vorige keer heb ik mijn Essie lakjes laten zien. De reacties waren allemaal erg positief dus ik heb besloten om door te gaan met mijn "The stash" posts. Deze maand laat ik jullie mijn OPI stash zien, kijken jullie mee?
----------
Last month I announced that every month I will show a part of my stash. I had a lot of nice comments on it so I decided to go on with the concept. This month I'm showing you my OPI stash. Let's take a look.
Mijn complete OPI stash
---------
My complete OPI stash

Basecoats

OPI original Nail envy, een behoorlijke investering is deze basecoat altijd, maar een betere basecoat de de Original nail envy zal je nergens vinden.
 ----------
OPI original Nail Envy, it's quite expensive, but it's the best basecoat out there.

Thanks a windmillion, mijn allereerste OPI lakje. Ik kocht deze tijdens een meeting in Utrecht en damn wat was ik daar trots op.
----------
Thanks a windmillion, my very first OPI nailpolish. I bought this during a meeting in Utrecht, and I was so proud of my first OPI lacquer.

The "IT" colour, ik hou van geel, maar de perfecte okergeel had ik nog niet in mijn stash, totdat ik deze vond. Ik was zo blij.
---------
The "IT" colour, I like yellow, but I never had a perfect ochreous colour in my stash. Untill I found this beauty. You can't imagine how happy I was.
I want to be a-lone star~ Don't talk Bach to me  ~ Schnapps out of it.
Deze 3 lakken, een OPI verzorgingsset en een Crackle lak kreeg ik bij een abbonoment op de Elle van €20,-. Ik vond dit nogal een goede deal. Het tijdschrift heb ik overigens nooit gelezen, het ging me om de OPI lakken.
 ---------
I want to be a-lone star~ Don't talk Bach to me  ~ Schnapps out of it.
I got these as gift when I subscribed for Elle magzine. The total amount for the subsription was €20,- but I had a OPI packet worth of €100,- as present. Most of them where nail care products and are long gone by now.

 
Don't Mess with OPI.
Deze kreeg ik tijdens een swap met de eigenaresse van A girl and her Polish. Zij wilde graag wat Essence LE's en reguliere lakken. In totaal stuurde ik een pakket met de waarde van €23,- naar Amerika. Ik kreeg o.a. 2 China Glaze, een OPI lak, 2 holo lakken en meer terug. Kun je je voorstellen hoe blij ik was?
---------
Don't Mess with OPI.

I got this one in a swap with the owner of the A girl and her Polish blog. She had some Essences on her wishlist. So we swapped packages. I got 2 china glazes, a OPI, 2 holo's and even more back for those essence polishes. Can you imagine how happy I was?
Altar Ego ~ Underneath the mistletoe
Mijn nieuwste 2 aanwinsten, beiden met 50% korting.
---------
Altar Ego ~ Underneath the mistletoe 
The last additions to my collection. both with 50% discount

2 shatter lakken
Liquid sand: Get your Number
OPI Crackle: Shatter silver
(sorry voor de crappy foto)
---------
2 shatter lacquers
Liquid sand: Get your Number
OPI Crackle: Shatter silver
(sorry for the crappy foto)


Whoops, bijna deze lady's vergeten.
OPI Ger-mini set;
Don't pretzel My button ~ nein! Nein! Nein! Ok Fine! ~ Unfor-Greta-by-Blue ~ Suzie & the 7 Düsseldorfs.
Eerlijk gezegd zou ik geen idee hebben waar deze set nu is, ik weet niet eens zeker of hij nog bij mijn ouders of in Breda staat.
----------
Whoops, almost forgot these lady's
The OPI Ger-mini collection:Don't pretzel My button ~ nein! Nein! Nein! Ok Fine! ~ Unfor-Greta-by-Blue ~ Suzie & the 7 Düsseldorfs.
To be very honest, I absolutely have no clue where they are right know. I don't even know if they are still at my parents house, or I brought them with me to my student flat..

Heb jij veel OPI lakjes?
How many OPI's do you own?


19 opmerkingen:

  1. A lot of lovely colors :)
    I think I have around 20 OPI's, I have a hate/love relationship with them, so I have sold some of them and probably am selling more :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, it might sound strange but I would not typify you as an Opi lover, so this does not come as a surprise ;)

      Verwijderen
  2. Wat een hele mooie én grote OPI collectie heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind je hem groot? Ik vind m nog steeds klein. Ik wil echt nog meer, mooie roze creme kleurtjes ofzo :D

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien! En je hebt echt een mooi opi collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lakjes, veel donkere kleuren!! Zelf en ik helemaal fan van OPI leuk om te zien!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind OPI nogal duur, ik heb er maar 1 lakje van: Jinx uit de bondgirls collectie. Die prachtige koraal met gouden glitter liquid sand MOEST ik hebben. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk om te zien mooie lakjes heb je van opi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van OPI en heb er vrij veel.
    Vooral de kleuren vind ik erg fijn, maar helaas chipt OPI het snelst van alle lak op mijn nagels.
    Ik heb er een stuk of 60-70 denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal ze leuk vooral die Don't talk back to me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OPI is mn favo nagellak merk!
    Heel leuk dus om al deze lakjes op een rij te zien.
    Ik volg je nu ook op bloglovin, Ik hoop nog veel leuke posts van je te lezen in de toekomst!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie OPI stash heb je, leuke kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)