donderdag 9 januari 2014

Got Polish Challenge: Pink

Vanaf vandaag tot en met maart doe ik mee aan een challenge die "Got Polish" heet. Iedere donderdag hebben we een thema gekregen waaraan we ons moeten houden. Vandaag was het Thema "Pink". Kijken jullie mee?
----------
From now on, every thursday 'till march I'll be doing a challenge called the "Got Polish" challenge. Today's theme is Pink.

Dit is dus de challenge, best te doen toch? 
Dit is mijn manicure geworden, als basis Sally Hanssen, Strawberry Icing. Daarna heb ik met een witte lak eroverheen gestamped (ja oeps, regel nummer 4 had ik toen nog niet goed gelezen). Als accent nagel, Catrice Miss Piggy reloaded met een DA glitterlak eroverheen gestamped.
Al deze lakken heb ik al ruim anderhalf jaar in mijn bezit, maar ze gebruiken, nee dat doe ik amper. Eigenlijk best zonde.
So this turned out to be my mani. I had Sally Hanssen, Strawberry Icing as base. Then i stamped over it with a white konad special polish (I hadn't read rule 4 carefully enough). As accent nail Catrice Miss Piggy reloaded, with a DA polishes stamped ovet it. All these polishes are for more than a year in my stash, but to be honest, I almost never use them..

Doen jullie welleens mee aan Challenges?

17 opmerkingen:

  1. This would work very well for Valentine's day - very pretty! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sally Hansen Strawberry Icing looks awesome, It really looks like a shimmery strawberry icing. Great Job :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi! Je ringvinger vind ik echt superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.. ik ben zo'n faalkonijn met nagellak.. ): Dit is zo vet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so pretty. love the stamped hearts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like how you used a different stamp pattern for your accent nail!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nailart! De kleur is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel gaaf zo'n challenge, zou er zeker aan meedoen als dat kon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge! Leuke nailart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)