donderdag 10 mei 2012

Catrice Coolibri Limited Edition Summer 2012


Catrice Coolibri limited edition Juli / Augustus 2012Catrice neemt ons deze zomer mee naar de tropische plekken op de wereld waar de kolibrie leeft, waar deze Limited Edition ook naar vernoemd is. De collectie is enorm kleurrijk en als jij houdt van felle kleurtjes is dit helemaal jouw collectie!
Laten we snel een kijken nemen naar de producten!

De oogschaduw pennen: Precious nectar, Birds flying high, virgin forest and Exotica 


 De oogschaduw schijnt goed gepigmenteerd te zijn, en heeft een zachte structuur en is, zoals je ziet in een penvorm.
De oogschaduw pennen zullen €3.49 gaan kosten.


Golden glow eye liner Precious nectar, deze zal €2.99 gaan kosten.
De Colour Refreshing lip balm die zal regeren op de pH waarde in je lippen, ook zal hij zorgen voor een subtiel rood kleurtje, die ook nog eens naturel blijft.
De lippenbalsem zal €4.99 gaan kosten

Nectar lipgloessen Birds flying high, Feathery pink, Gorgeous blossom & Exotica 
De Lipglosses geven een zachte gloed en de kleuren zijn semi transparant. Ze zullen €3,79 gaan kosten. 
Zelf ben ik vooral nieuwsgierig naar de blauwe lipgloss. Ik bedoel huh? blauw!

Jelly cheek tint in Abloom
Dit is een vloeibare blush met een gel textuur. Je kunt hem ook voor je lippen gebruiken en hij is makkelijk aan te brengen met je vingers.
De blush zal €3,99 gaan kosten.

Ultimate nail lacquer in  de kleuren Birds flying high, Twist of Lemon, Abloom, Exotica and Virgin forest.
Over de nagellak kleurtjes ben ik echt te spreken! Zoals op dit plaatje heb ik van alle kleurtjes, nouja misschien op de gele na nog geen tint van deze kleuren. Als het mogellijk is ga ik deze dus allemaal scoren!
Ze gaan €2,49 kosten.

 De collectie vind ik echt heel gaaf, de kleurtjes maken me nu al vrolijk en ik kan echt niet wachten tot de collectie in de winkel ligt! Ik denk dat ik de lippenbalsem en de groen/blauwe oogschaduw pennen ga scoren en natuurlijk ook niet te vergeten de nagellak kleurtjes!
De collectie zal in Juli en Augustus in de schappen liggen.
Wat vinden jullie van de collectie?
Welke producten willen jullie graag hebben of zijn jullie nieuwsgierig naar?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collectie he, toen ik hem in het persbericht zag dacht ik zoo die is lekker fel! leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)