zondag 9 december 2012

Inspiratiepost: Christmas nails

Het is weer zondag dus tijd voor een nieuwe inspiratie post. Omdat sinterklaas uit het land is kunnen we allemaal ons volop gaan voorbereiden op kerst. Dus ook onze nagels kunnen weer versierd worden met een kerst nail art. Kijken jullie mee naar 5 leuke kerst nail arts?
----------
So it's December and that means christmas time is coming. I'm all exited and I decided to dedicate todays inspiration post to Christmas nails. Take a look with me.
1.
Christmas lights. Pretty!
2.
Christmas Nail Art Design Ideas
Simple candy cane inspired nails.
3.

Cute!
4.

Wow.
5.
12 Christmas Nail Art
simple but beautiful

Welke vinden jullie het mooiste?
Which one do you like best?

Lots of love.xx

15 opmerkingen:

  1. Die candy cane nagels! Leuk en ik denk ook niet zo heel moeilijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Ik ben alleen niet zo skilled om dat ook te kunnen haha. Die laatste lijkt op poedersuiker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de eerste het mooiste! Wou dat ik het ook kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, vooral nr. 4 vind ik echt prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Nail Designs! Amazing Post ,love your Blog :)

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig, zo'n soort artikel heb ik ook klaarstaan haha.
    Leuke inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)