maandag 17 december 2012

NOTD: Taped mani

Vrijdag heb ik jullie swatches laten zien van twee l'oreal lakjes hoewel de caramel kleur eigenlijk niet bij mijn huidskleur past wilde ik er toch een nail art mee maken. Kijken jullie mee?
----------
Last friday I have showed you swatches from two l'oreal nail polishes although the caramel coloured one didn't fit with my skintone I gave it one more change and made a nail art with it.

De kleur past nog steeds niet bij mijn huid. hmm balen. Ik draag hier 2 laagjes van 110 daarna bracht ik schuin lady chocolate aan en heb daarna een stamp eroverheen aangebracht. Met het resultaat ben ik erg blij, al doe ik hem volgende keer wel met andere kleurtjes!

So the colour still doesn't fit my skintone. I'm wearing two coats of 110 and then I putted on lady chocolate diagonally. Then I stamped over it and voilà. I really like the way it turned out and I think I'll try it again sometime with different colours.

Wat vind jij van deze nail art?
what do you think of these?

lots of love.

15 opmerkingen:

  1. This looks really cool - ad the nails almost look edible ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gaaf. Hoe krijg je het voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, leuk gedaan! Ik hou van alle soorten French Manicure en deze ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)