dinsdag 4 december 2012

Polish Days: BLING nails

Na vorige maand het Movember theme te hebben gezien besloot ik me aan te melden voor Polish days. Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een mailtje over de nieuwste challenge, bling nails. Kijken jullie mee?
----------
After seeing the Movember theme I decided to take part in the Polish days phenomenon. About 2 weeks ago I received an email about today's theme: bling nails.
Polish Days is een fenomeen waarbij je jezelf als blogger kunt opgeven. Je krijgt dan telkens als er een nieuw thema is een mailtje en als het thema je leuk lijkt kan je meedoen, zo niet dan is er niks aan de hand. Dit thema vond ik erg leuk dus ik doe mee. Voor meer info kijk hier.
\
 En mijn nail art. Ik begon met Leading lady, de swatches liet ik jullie vanochtend zien. Ik heb met het Konad M5 plate de sterretjes gestempeld en daarna Rhinestones eroverheen geplaatst, zodat het een soort 'glinster' effect van de rhinestones zou moeten voorstellen.
So the base colour is Essie's leading lady. After that I stamped the stars with my Konad M5 image plate. Then I placed the rhinestones over the center of the stars. The idea was to give a feeling like the rhinestones have this sparkling around it. 
Close up from my index.

Wat vinden jullie van deze nail-art?
What do you think of these?


16 opmerkingen:

  1. absolutely stunning! welcome to polish days!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All over beautiful! I love the stamped stars under the rhinestones.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat ben je hier toch goed in Arletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for your comment, Arletta!
    Loved your stamping, btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it! Love the red nail color and the design. Looks elegant and classy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oww, de rhinestones zijn zo leuk.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely mani with all that pretty bling!

    Great job!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww the stars look amazing with the pretty stones! Love it :)

    Aysh xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I think this turned out to be stunning!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)