woensdag 23 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 23 Inspired by Nature

Heeft een van jullie ooit welleens spierpijn gehad van het hoesten? Ik heb dat op dit moment haha! Het gaat wel iets beter op het hoesten na. Mijn hoofdpijn is ook een beetje weg (yay paracetemol!) Ik wilde weer bijlopen dus besloot ik dag 23 ook nog maar eventjes te doen! kijken jullie mee naar 'Inspired by nature'?
----------
So I'm feeling a slightly bit better than this afternoon and decided to get back on track. So I needed to do day 23 today, Inspired by Nature.

Ik heb me laten inspireren door een 'haven'. Ik wilde heel graag een van mijn nieuwe Essence image plates uitproberen. Een haven heeft vogels dus vond ik het wel passend. Ik draag 2 laagjes Catrice - George Blueney. en als accent nagel mijn witte Paris Memories lak.
I've been inspired by the birds at the harbor. I'm still in wintermood so doing happy colorfull flowers wasn't really a option, plus I wanted to test one of my new Essence image plates. So the birds are the nature in this nail art, not the harbor :). I used 2 coats of George Blueney and 2 Coats of Paris Memories white as accent nail.
Lots of love.xx

7 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)