maandag 28 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 27 A mani inspired by you


Oké ik loop dus weer een dag achter, oeps! Vandaag, nouja gister was het thema a mani inspired by you. Ik wist eerst niet wat ik moest maken maar uiteindeijk koos ik voor een soort skittle.

----------
Oops! I'm a day behind. I was to lazy to post yesterday, sorry. Todays theme, well actually yesterdays theme was a mani inspired by you.

Ik lakte eerst al mijn nagels in I Vant to be a-lone star van OPI. Om deze iets op te leuken had ik eerst alleen een glitternagel als accent nagel gemaakt. De volgende dag verveelde ik me en heb ik eigenijk nog 3 random nail arts gemaakt. Achteraf matchte dit best wel bij me omdat: 1. De nail art is een chaotisch, net als ik. 2. Iedere nagel is anders, net als ieder stukje van mijn persoonlijkheid, 3. Ik hou al mijn hele leven van lichtblauw en beige kleuren. 
I started with two coats of I Vant to be a-lone star. It's a pretty light blue with silver shimmer in it. At first I only made the accent glitter nail. After wearing it for a day I made the other 3 nails. Afterwards I thought, this really could be my inspired by you mani because: 1. This mani is messy, so am I., 2. Every nail is different, just like every part of me, 3. I've always loved the colors light blue and beige.
I used the pupa bubbles set in the colour 004, multicolour. I love the colour of the pink nailpolish and I liked the multicolour beads. That was the reason why I bought it. I love this combination.
Lots of love.xx

10 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)