maandag 11 juni 2012

NOTD: Watermarbled

Gister is er geen artikel online gekomen, sorry sorry. Ik was vergeten een artikel in te plannen waardoor ik zowel het ochtend als het middagartikel niet haalde. Vandaag heb ik een Nail of the Day voor jullie.
,kijken jullie mee?

Sorry for not writing an article yesterday. I forgot to plan an article and I so by waking up late and chilling in the sun i missed both first and second article times. Today I've got a Nail of the Day for you.
De 3 kleuren die ik in de watermarble gebruikte.
The 3 colours i used for this watermarble.
Ik wil deze zomer de 30 day Nail art challenge gaan doen dus ik dacht, laat ik mijn watermarble technieken maar even opkrikken. Dus ik ging aan de gang met 3 kleurtjes en hoopte op een leuk effect. Hmm.. het werd niet het klassieke watermarble effect maar ik vond het 'hartje' leuk genoeg om toch maar mijn nagel in te dopen. De rest van mijn nagels heb ik met mijn favo lakje Essie Lilacism gelakt, omdat ik dacht dat dit patroontje me nooit nog 4x ging lukken ;).

So I'm planning to do the 30 day nail art challenge this summer, so i tought to improve my watermarble skills. So my middlefinger doesn't has the 'classic' watermarble design but I liked the little heart i saw so i dipped my nail in it. The rest of my nails I covered with my favorite colour Essie Lilacism, because I wasn't sure if I could redo this design 4 times more ;).
Close up van mijn middelvinger, je kan het witte, roze en een klein beetje het lila zien.
 Close up from my middelfinger. You can see the white, pink and the lila colours.

Wat vinden jullie van deze NOTD?
What do you think of this Nail of the day?

21 opmerkingen:

  1. That looks great ,love also the Colours!
    i´m a new Follower

    Wish you a nice Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, het lijkt een beetje op een hartje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er best goed uit, hij is beter dan de laatste poging van mij geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net heel je blog afgezocht naar je laatste watermarble poging, en gevonden!
      Zo komt bij mij de watermarble er meestal ook uit! Het worden igg nooit de mooie rondjes die horen te komen :(

      Verwijderen
  4. echt super leuk!
    Bij mij lukt het nooit met water, ik maak het met satestokjes! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, die is goed gelukt!
    beter dan al mijn verpeste pogingen, haha.
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit :) De kleuren zijn ieder geval heel leuk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat ziet er echt mooi uit! (:
    ~x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er echt leuk uit. Bij mij lukt dat nooit.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heeeel erg mooi!
    Ik zou dat graag willen proberen:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er tof uit! Ik wil het ook weer een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een leuk idee om één nagel te doen! Hij is echt goed gelukt joh, heel netjes. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Weet hoe lastig het is, maar goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)