zaterdag 9 juni 2012

Shoplog Kruitvat+Trekpleister

Nee, vandaag geen EK nails. Ik wilde het wel maar ik had tijd tekort, op het moment dat dit stukje online komt ben ik zelfs aan het werk. Woensdag hoop ik wel een leuke EK nail art voor jullie te hebben. Maar, het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst genoeg had gekocht in één week om een shoplog te maken. Deze week was het weer raak dus ik ga jullie laten zien wat ik allemaal heb gescoord!

Nope, no Europian Championship nail art today. I've wanted to make something with orange, because Holland is playing, but I just didn't have the time. In fact, while you're reading this I'm at my work... But it's already a while ago since my last shoplog, this week I've bought enough for a shoplog, so watch with me!


De kruitvat in mijn dorp had woensdagavond een VIP koopavond met 20% korting. Ik besloot dus even een kijkje te nemen of ik iets leuks zag.
Uiteindelijk kwam ik thuis met het luchtje van Essence, Like a new love, 2 kwasten van Gosh, een foundation kwast en een oogschaduwkwast, Sold out forever, Welcome to Roosywood en Midnight date.
Ondertussen heb ik bijna alle spulletjes al gebruikt!
The kruitvat in my village had a VIP evening, and everything went for 20% discount. So I decided to take a look. I ended up with 2 brushes from Gosh, a foundation brush and a eyeshadow brush. I also bought like a new love, and three nailpolishes; Sold out forever, Welcome to Rooseywood and Midnight date.

Ik wist dat de trekpleister 1+1 op alle nagelproducten had en ik wilde er dus per se heen. Wij hebben geen grote trekpleister in de buurt, maar wel een kleintje. Hier ging ik dus met mijn moeder heen op koopavond. Ik kocht hier 2 lakjes van Rimmel London samen voor €5,- (koopje!),de kleuren Funtime Fuschia en Ready, aim, paint
Toen ik in de uitverkoopbak keek vond ik nog 2 lakjes die allang discountinued zijn bij Catrice, namelijk Sand Fransisco en I'm a Star... , en een prismatic effects lakje.
Toen ik verder in de uitverkoopbak snuffelde maakte mij hart een sprongetje! Ze hadden de Ombre blush nog! En het beste; hij was in de uitverkoop! Ik had al stad en land afgezocht naar deze blush en eindelijk heb ik hem!
Verder kocht ik nog de Colour bomb lipstick en de Duo aquarelle Eye chalks, beide met korting!:D
The 'Trekpleister' had a 1+1 for every nail product sale. I've wanted to go, but there's not a big trekpleister near my village. Then I remembered the smaller one and conviced my mom we had to go there.
I bought two Rimmel London nailpolishes, Funtime Fuschia and Ready, aim paint! 
When I watched in the 'last change' box i found to nailpolishes from Catrice who are already Discontinued for a while; Sand Fransisco and I'm a star...
When I looked further I found the beautiful Ombre blush! I was so happy! Everywhere I came that blush was sold out and now I have it, with discount!
I also bought the colour bomb Lipstick and Duo aquarelle Eye Chalks.

Fijne zaterdag nog,
Liefs

17 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben benieuwd naar wat je vind van het Essence geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! En lucky you met die Catrice ombre blush... die is echt fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lakjes van Catrice.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Zo veel! Haha hier ben je wel weer even zoet mee ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, haha! :)
    Ik volg je btw, volg je terug? ^^
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Aah, jaloers op die ombre blush, ik kan m nergens vinden :(
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook zo blij dat ik hem nog tegenkwam ik had de hoop al opgegeven ;)

      Verwijderen
  7. wat een leuke dingetjes heb je gekocht ! ik heb woensdag met 20% korting een krultang gekocht, maar die doet het helemaal niet -_-
    ik follow je !
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh balen!
      Heb je het bonnetje nog? anders zou ik hem even ruilen namelijk!
      Ik heb je teruggevolgd!

      Verwijderen
  8. Leuke spulletjes!
    Zullen we elkaar volgen?
    Liefs, Maruschka
    www.beautyqueenxl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Catrice is altijd fijn, ik heb die witte ook!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie dingetjes heb je gekocht, vooral de lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke aankopen! Wat fijn zeg 20% korting op de Kruidvat! Vind het echt een fijne winkel je kunt er alles vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)