dinsdag 12 juni 2012

Swatch Rimmel London: Ready aim Paint!

Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie. Dit keer is het weer een lakje van Rimmel London. Dit lakje heeft zich echt gecreeërd tot mijn favo semi-budget merk. Dit lakje hebben jullie al voorbij zien komen in mijn shoplog. Kijken jullie mee?

Today I've got another swatch for you. This time it's a nail polish from Rimmel London. This brand is my favourite semi-budget brand. I've showed this polish in my shoplog from Saturday.

Ik vind al sinds in klein was de kleur rood een mooie nagellak kleur. Donker rood, glitters, felrood, alles vind ik mooi. Daarom wilde ik deze rode tint van Rimmel London dan ook graag hebben toen ik hem zag.

Since I was little I always loved red as a nail polish colour. Dark red, glitter, neonred, I liked every shade of red. That's why I had to buy this Rimmel Polish when I saw it.
Het kwastje is een breed kwastje, waardoor je in één streek heel je nagel kan bedekken!
Heel fijn dus ;).
The brush is big, and you can cover your nail with only one streak.
Dus die zijn 2 laagjes van Ready aim Paint. Ik vind het tintje rood echt mooi! Het lakje lakt fijn, niet streperig ofzo. De substantie is prima en het lakje dekt goed. Ik ben dus heel blij met mijn nieuwe aanwinst.
So this are two layers of Ready aim Paint. I really love this shade of red. The nail polish applies great, not streaky or anything. It also covers great. So I'm very happy with this nail polish.
Wat vinden jullie van Ready aim Paint?
What do you think of Ready aim Paint?

13 opmerkingen:

  1. Very nice colour. I love rimmel London polishes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt echt mooi nagels!!! ik zelf vind rood niet mooi bij mij krijg er van die lange witte vingers van haha
    Bedankt voor je reactie:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik hou van rode nagels, lekker classy. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi ik hou van rood!

    P.s. ik ontdekte je blog net pas heel leuk! Ik ga je zeker volgen! je kunt ook eens een kijkje nemen op mijn site als je t leuk vind! http//:www.shimmer-pie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie nagellak, een goede rode tint ook, echt bloedrood, gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeeh heel mooi! Ben al heel lang op zoek naar een mooie rode kleur, en deze ziet er top uit! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)