donderdag 7 februari 2013

Swatches:Essence Nail art Twins reloaded: Edward & Bella

Als sinds ik mijn blog heb kwam ik op andere nagel blogs leuke glitter lakjes tegen, de helft van nail art twins lakjes. Waar kon ik die krijgen?! Nou nergens want Essence had ze uit het assortiment gehaald! Maaaar ze zijn dus terug! Nog niet het hele nieuwe schap stond vol, alleen dit nail art twins setje was compleet. Kijken jullie mee naar Bella en Edward?
----------
Since I own my blog I spotted some gorgeous glitter nailpolishes on dutch nailpolish blogs. They we're a part of the 'nail art twins'. Every single part of my body wanted them, but Essence didn't sell them anymore. But they're back! Take a look with me at Edward and Bella!

Meet Edward en Bella. Dit is 'C01' uit het de nail art Twins reloaded collectie. Zijn ze niet cute samen?
----------
Meet Edward and Bella. Together they're C01 of the Nail art twins collection. Aren't the colors cute together?
Edward is een lief, zachtblauw lakje. Hij dekt in 2 laagjes en brengt heerlijk aan, niet streperig of iets. Ik was bang dat dit lakje nogal sheer zou zijn omdat het pastel blauw is, maar de dekking is gewoon perfect!

Edward is a cream light blue. This is 2 coats. The formula is great, it applies so nicely. I was afraid it would be a bit sheer, since it's a pastel blue but it's fully opaque in 2 coats.
 Bella is een zilver blauwe glitterlak in een transparante basis. Het lakje bevat verschillende soorten glitters, rondjes maar ook vierkantjes. Hoe leuk is dat?! Vierkante glitter! Bella had daardoor meteen mijn hart al gestolen, en dan heb ik het nog niet eens over hoe mooi Bella over Edward eruit ziet.
Bella is a silver/blue glitter nailpolish in a transparant base. It contains various sizes and forms of glitter, like squares and rounded. And omg Squared glitter!! How cool is that? Bella stole my heart immediately with it and not to forget how lovely she and Edward are going together on my nails.
 
What do you think about Edward & Bella?
 
Lots of love.xx

13 opmerkingen:

  1. oeh me likey :D
    ik heb deze hier nog niet kunnen vinden maar wil ze zeker weten scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi :D Ik vind die kleur blauw prachtig!
    Ik ben nu de laatste tijd ook van alles op mijn
    nagels aan het uitproberen haha!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combi!
    Ik vind de nagellakjes los van elkaar al erg leuk, maar samen zien ze er nog leuker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, zijn ze er nu al? Ik ben erg benieuwd naar de andere Twins maar vind dit ook een mooie combi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deels! De kruitvat in mijn dorp wordt nogal karig bevoorraad, waardoor er 1 compleet setje twins stond, van die andere 2 alleen of het glitterlakje of de crème lak..!
      xx

      Verwijderen
  5. WOW, LVE the touch of blue with a touch of glitter
    x
    samecookiesdifferent.blogspot.com <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het mooie nagellak, ik vind het alleen zo jammer dat ze duurder zijn geworden én minder inhoud hebben. De setjes zijn bij ons ook erg snel opgegaan! Als ze weer hebben ga ik zeker die roze inslaan:).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa die roze!! De paarse vind ik minder.. En die flesjes zijn Indd klein! Viel me al op;(

      Verwijderen
  7. Ah, beide nagellakken zijn mooi, maar Bella en Edward horen nou eenmaal bij elkaar. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil alle glitterlakken van de twins! Deze vind ik ook heel mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Edwards is especially nice - but the two combined are very lovely too...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like it! En wat een mooie kleur blauw!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk! Die glitters doen me wel denken aan de glitter topper Julia uit de 'oude' Twins collectie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)