woensdag 6 februari 2013

Valentine Nail Art Challenge: Day 4 - Love letter

Dag 4 van de Valentine Nail art Challenge en ik heb het idee dat de nail art van vandaag mijn favoriet van deze Challenge zal zijn! Toen ik het thema zag wist ik al dat het krantennagels zouden worden met een leuke twist eraan. Kijken jullie mee?
----------
Day 4 of the Valentine nail art Challenge. I think I might found myself already a favorite nail art! When I saw this theme I immediately new I was going to do a newspaper nails design with a special twist!

En dit is het resultaat! Het design heb ik van deze Tutorial. Ik lakte eerst mijn nagels met 2 laagjes Paris memories white, daarna het kranteneffect! Als accent nagel heb ik eerst het envelopje gemaakt met een zwarte striper van de Etos. Daarna bracht ik een Etos Effect nails glitter lakje aan. Deze deed niet zoveel dus bracht ik daaroverheen Ruby Glitter van Barry M aan. En viòla.
 
Sorry voor het niet helemaal netjes schoonmaken, ik was zo blij dat er zon was dat ik meteen naar buiten rende voor foto's.
I got the design from this Tutorial, I began with 2 coats of Paris memories - White and doing the Newspapier nails. Then I made the accent nail with a Etos Striper in black. Then I added the glitter with first 1 coat of Etos Effect nails and after that adding a coat of Ruby Glitter from Barry M.
 
Sorry for not cleaning up, I was so exited to see some sun that I immediately decided to make pictures before the sun was hidden behind clouds again!
 
Lots of love.xx

18 opmerkingen:

  1. Wowie, zo orgineel! Echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute! Love the Design ,great Work!

    kisses :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk gedaan met die krantafdruk!
    Ben benieuwd naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf! Lijkt net echt een brief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan!
    Ook de nail-art op je ringvinger is erg mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)