maandag 16 december 2013

Swatch: Essie - A cut above

Essie heeft sinds kort een paar nieuwe topcoats in hun assortiment. Ik was meteen verliefd toen ik dit lakje zag en aangezien ik een €2,- kortingsbon op een Essie lakje had nam ik hem meteen mee naar huis.

----------
Essie launched a new collection of topcoats. I fell immidiately in love with this one. I had a €2,- discount coupon on Essie nailpolish, so this lacquer went home with me.

De topcoat bestaat uit verschillende groottes van roze glitters. Op de foto's draag ik één laagje over Essie's Fiji. De kleur van de glitters was vooral wat mij zo verlief erop maakte, net iets anders dan de standaard roze.
The topcoat exists out of different sizes of pink glitters in a clear base. I'm wearing one coat over Essie - Fiji.The colour of the pink was the thing that really made me fell in love with it.

Source: Fraulein-ungeschminkt.de

Essie - Catrice - OPI

Toen ik hem al thuis had bedacht ik me opeens dat Catrice ook zo'n soort topcoat had uitgebracht.  Nana van Fraulein ungeschminkt heeft een vergelijking gemaakt tussen deze lak, die van Catrice en een OPI lak. Hoewel de Catrice lak geen complete dupe is lijkt hij er wel op. Als je dus wat minder budget hebt zou ik Catrice - Kitch me if you can halen.
----------

While swatching this nailpolish I suddenly remembered Catrice has an similar topcoat to a Cut above. Nana from Fraulein ungeschminkt did a comparison between the Essie, Catrice and a OPI lacquer. Although the Catrice is not a real dupe, it is very similar and if you have a smaller budget I would recommend buying Catrice - Kitch me if you can.


Wat vinden jullie van A cut above?
What do you think of A cut above?



12 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)