donderdag 23 januari 2014

GOT polish challenge: Blue


 
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Het is weer donderdag, voor deze week ben ik gelukkig klaar met mijn tentamens, voor volgende week heb ik er nog 2. Verder moet ik nog twee projecten inleveren, dus het is nog steeds druk zat. Zoals jullie wel weten is donderdag de GOT polish dag. Vandaag was het thema blauw. Kijken jullie mee naar wat ik heb gemaakt?
----------
It's thursday,I'm done with my exams for this week so I am happy! Next week I got two more exams and two project deadlines, so still a lot of work to do. As you might know, thursday is GOT polish challenge day. Todays challenge is blue, let's take a look.
Als basislak gebruikte ik Herôme ~ Kingston, daarmee maakte ik een gradient met OPI ~ I vant to be a-lone star. Als accent nagel maakte ik met de blauwe special polish (niet aan te raden, dik en stroperig) en de maybelline nail art brush de bloem. Met mijn blauwe Konad special polish en Action striper heb ik de stippen gedaan.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
So I used Herome ~ Kingston as base. I decided to make a gradient with OPI ~ I vant to be a-lone star. Then I made the flower with my Konad special polish (not recommended, to thick) and my maybelline nail art brush the flower. With the konad special polish and the Action striper I made the dotticure on the rest of my nails.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Close up van de accent nagel, sorry voor het slechte schoonmaak werk.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Close up of the accent nail, sorry for the bad clean up.




18 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan zeg!! Succes nog met je laatste toetsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This manicure is so cool! I love the flower!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really pretty. I love your flower!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie nail-art! Heel gaaf gedaan! Ik zou het niet na kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie nail art!
    I lovee it!

    En de verschillende kleuren blauw passen erg goed bij elkaar ;)
    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heel mooi gedaan! Echt de mooiste van de hele rij eronder. Toffe kleurtjes. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)