zaterdag 28 april 2012

Swatch Limited edition FeMALE Catrice C01&C04.

 Vandaag heb ik voor jullie een Swatch uit de FeMALE limited edition van Catrice. Ik heb ze een tijdje geleden al geswatched maar had ze nog niet online geplaatst. Omdat bij de kruitvat nu alweer zijn vervangen door de Revoltaire limited editions heb ik de swatches van Co4 So Suit! en Co1 A Woman's World even samen in een stukje gestopt.
Nieuwsgierig?
Lees dan snel verder.
Hier zie je dan de twee flesjes. Beide kleurtjes heb ik gekocht omdat ik nog niet van dit soort kleurtjes in mijn Stash had zitten! Ik had ook nog graag Who are Blue? gehad maar die was constant uitverkocht bij ons.

Laten we beginnen met A Woman's world

Op de foto hierboven heb ik twee laagjes van A Woman's World op zoals je ziet is het een mooi zachtroze kleurtje met een matte finish. In twee laagjes dekte hij echt perfect en hij bleef ook redelijk lang mooi zitten.
De matte finish vind ik leuk in dit lakje. Ik had nog niet eerder lakjes die echt mat waren.
De kleur roze staat me ook wel heel erg aan van deze lak en als je van dit soort kleurtjes en matte lakken houdt vind ik het ook zeker een aanrader.
En Dan nu So Suit! Zoals je ziet is dit een donkergrijze kleur. Zoals hij in het potje eruitzag had ik gehoopt op een klein beetje blauwe ondertint maar dit viel wel tegen.
Ik vind de kleur in combinatie met de matte finish een beetje saai en ik had over deze lak dan ook snel een laagje Gotfather of Pearl gedaan.
Ik vind So Suit! Dus niet helemaal geweldig.

En wat vonden jullie van de lakken van deze Catrice LE?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)