dinsdag 8 mei 2012

Een keertje iets heel anders.



Vandaag een keertje geen post over nagellak maar over iets heel anders! Het is namelijk alweer mei en de zomer komt er bijna aan. Jammer genoeg laat het weer dit nog niet helemaal zien.
Maar back to the point, één van mijn goede voornemens was om een klein beetje gewicht kwijt te raken.
Vandaag wil ik jullie mijn manier laten zien hoe ik mijn lichaam weer bikini proof ga maken zonder een echt dieet.Nieuwsgierig? Lees dan verder!

Ik denk persoonlijk dat dit bij heel veel vrouwen een issue is. Na de sinterklaas, kerst, oud en nieuw, carnaval en pasen zitten bij mij er weer iets meer kilo'tjes aan.
Een dieet is niet altijd gezond, en persoonlijk hou ik me er meestal ook niet aan. Niet omdat ik niet wil afvallen, maar omdat het resultaat bij mij zo moeilijk te zien is.

In de lente en herfst hou ik altijd een kastschoonmaak. Hierin kwam ik mijn favoriete shorts van afgelopen zomer tegen. Ik vroeg me af of ik hem nog paste. Nou niet dus! Of eigenlijk, ik pas het broekje wel maar hij zit heel strak en niet zo mooi als dat hij vorig jaar zat.
Weggooien dan? Nee, dat lukt me niet en ik móet en zal dat broekje weer passen.
De shorts waarover ik het heb.

Nu ben ik dus weer bezig met een beetje op te letten met wat ik eet. Ik probeer dus zo min mogelijk te snoepen, veel water te drinken en de sportschool is mijn beste vriend.

Maar mijn grootste drive: Ik heb het broekje voor mijn spiegel gehangen. Als ik er dan even doorheen zit en niet meer weet waarom ik het doe dan hangt die daar voor mijn spiegel

Doordat ik iedere ochtend in de spiegel dit uitzicht heb is het sowieso een mooie reminder iedere ochtend.

Het gaat niet om hoeveel ik afval, het gaat erom dat het broekje weer mooi zit.
Een keer in de twee weken mag ik hem van mezelf passen en hij zit al iets beter dan twee weken geleden.
Tegen de tijd dat het weer mooi genoeg is om het aan te trekken pas ik hem dus hopelijk helemaal weer!

Wat is jullie manier om een bikini proof lichaam te krijgen? Wat is jullie drive om het vol te houden?

2 opmerkingen:

  1. Veel succes! Ik probeer het ook al een tijdje, maar kan de motivatie niet echt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik probeer de motivatie dus in dit broekje te vinden! :)

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)