zondag 20 mei 2012

NOTD

Tussen al het werken en het inpakken van mijn tas besloot toch nog even snel een artikeltje online te plaatsen. Sorry voor het tijdstip, het was mijn bedoeling om eerder iets te posten.
Kortom; druk, druk, druk.
Vandaag heb ik alsnog een post voor jullie. Geen swatch dit keer, het is weer een Nail of the Day geworden.
Kijken jullie mee?
Op de foto heb ik twee Limited Edition lakken op van Catrice.
Namelijk eerst 2 laagjes van Colour of Honor (Revoltaire)
En daaroverheen heb ik nog twee lagen van Million Dollar Baby (Million Styles Effect) dit omdat ik de glitters van million dollar baby met een laagje erg weinig vond.

Ik vond het een superleuk resultaat geven, al lijkt million dollar baby over dit lakje meer zilver te zijn terwijl het potje echt goud is;
Dit vind ik best apart, maar agh het zal wel.
Ik vind het resultaat namelijk leuk!
En wat vinden jullie ervan?

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)