maandag 7 mei 2012

Shoplog Ici paris XL


Een echte shoplog wil ik deze post niet noemen aangezien ik geen cent heb uitgegeven vandaag. Ik had thuis namelijk nog cadeaubonnen liggen die anders zouden verlopen. Dus eigenlijk is het een soort "laat" verjaardags cadeautje.
De Ici Paris XL had zoals jullie misschien wel weten de actie 3 lakjes van hun huismerk voor €10,- en 25% korting op je tweede beautyproduct.

Eigenlijk wilde ik mijn bon daarom ook besteden aan een lakje van Chanel maar omdat mijn andere product onder verzorging viel kreeg ik dan de korting niet.

Dus werden het lakjes van eigen merk.
Het zijn 3 roze/rood tinten geworden en 3 groen/blauw tinten.
vlnr: 197 Pink Addiction, 213 Pink Kiss, 208 Bloody Valentine

Vlnr: 576 Army Girl, 383 Wasabi Girl, 316 Miami Vice

Verder had ik ook nog een nieuwe polijstvijl gehaald en de "Créme Abricot" van Dior gehaald voor mijn nagelriemen.
Hij schijnt echt heel goed te helpen, hier zal ik deze week nog een review over schrijven.

En hebben jullie toevallig al ervaring met de nagelriem créme van Dior?
Welk lakje vinden jullie het mooiste eruit zien?

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kleurtjes! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne aankoopjes! Ben erg benieuwd naar de dior abricot creme :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik volgende week daar een artikeltje over ga schrijven. :) Want dan weet ik iets beter het resultaat.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)