zondag 6 mei 2012

Tutorial met Konad Stamping Art


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je met behulp van de Konad Image Plates M4, M6, M60 deze nagellook kan maken. Ik vind het altijd leuk om met mijn Stamping Nail Art A set van konad te knutselen en dit is dus een van de resultaten!

Nieuwsgierig?
Lees dan snel verder!



Dit is het eindresultaat van de nail art die ik vandaag ga uitleggen en heb gemaakt met de konad stamping Nail Art A set.

Benodigdheden:
(Of een andere mint groene kleur)
- Konad Special Polish Green
-Konad Special Polish White
- Konad Image Plates M4, M6, M60
- Glitters

Van de Image Plates gaan we de volgende figuurtjes gebruiken:
Vlnr: Het bloemetje op Plate M4, Het bloemetje op plate M6, De ruitjes op Plate M60

We beginnen met het bloemetje van plate M4, op stukje "Bloem" doen we de witte special polish, op het "Steeltje" de groene special polish.
Hierna schrapen we, zoals altijd met stamping nail art de overtollige nagellak weg en hou je het bloemetje over.
Breng deze op je stempel.
Doe het bloemetje horizontaal op je nagel.
Daarna ga je door met het bloemetje van plate m6.
Deze breng je vlak boven het bloemetje aan.

Daarna doen we van het uiteinde van je nagel schuin naar halverwege je nagel.
Als je dit hebt gedaan breng je langs de schuin aangebrachte ruit een lijntje aan met de glitters.
Dan is het een soort "afgescheiden".

Doe nog een laagje topcoat en viola.
Doe elke nagel op deze manier en dan heb je dit eindresultaat:
En wat vinden jullie van mijn nagels?
Hebben jullie nog leuke ideeën met konad?

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik heb zelf geen Konad, moet het maar is een keertje aanschaffen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Deze set die ik heb heb ik voor mijn verjaardag gehad anders had ik nu ook nog geen konad lakjes wanmt zo'n set is zo snel prijzig :(

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)