dinsdag 15 mei 2012

Swatch: Essence Fruity Very Cherry


Eerder heb ik jullie al swatches laten zien van 2 andere lakjes in deze collectie, namelijk Peach Beauty en Banana Joe en vandaag is het dan tijd om de laatste van mijn 3 Fruity lakjes aan jullie te laten zien. Het lakje dat ik nog meer had weten te bemachtigen is het lakje Very Cherry.
Kijken jullie mee?

Dit is Very Cherry in het potje. Het is een dokerroze achtig kleurtje met paarse glitters erin. Dit was de enige van de drie lakjes met glitters nog over bij mijn kruitvat, de rest was allemaal al weggeroofd.
Op de foto hierboven heb ik twee dunne laagjes very cherry op, zoals je ziet dekt het lakje dan nog niet zo goed.

En dan nu drie dunne laagjes.
Zoals je ziet dekt Very Cherry van mijn 3 Fruity lakjes het beste.
Het lakje lakte ook fijn, je moet alleen oppassen dat niet alle glitters alleen maar bij het begin van je nagels zit, maar dat er ook glitters bij je tips zitten.
Maar agh, dat is gewoon een kwestie van oefenen!

Ik vind Very Cherry een fris lente kleurtje en hij doet me echt denken aan een bessensmoothie.
Wat vinden jullie van Very Cherry?

7 opmerkingen:

  1. Het is net alsof je je vingers in de aardbeienvla hebt gedipt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha inderdaad! Als je dan die topcoat die naar aardbeien ruikt erover heen doet al helemaal !

      Verwijderen
  2. Leuk lakje, alleen jammer dat 'ie zo slecht dekt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)