woensdag 11 juli 2012

My first experience with Nail Art.

Vandaag wil ik jullie mijn eerste herinnering met nail art delen. Ik kan me dit zelf namelijk nog redelijk goed herinneren en ik weet nog precies wat er op mijn nagels zat. Ik vind dit wel leuk om met jullie te delen en heb het design ook nagemaakt.
Kijken jullie mee?
Today I want to share the first ever experience I've had with nail art. I can remember that moment pretty good and I also remember the design that was made on my nails back then. So I decided to tell you about it and redo the design.


Ik had sinds ik naar de basisschool ging een beste vriendinnetje genaamd Sophie. We deden echt heel veel dingen samen. Sophie woonde in een groot huis met een grote schuur en maar aan 1 kant buren op hun "erf". Ook zij hadden een schuur en daar is toen ooit eens een pools stelletje in gaan wonen. Ik weet haar naam niet meer, maar zij was schoonmaakster bij een nagelsalon waardoor ze allemaal gave nail art spulletjes kon krijgen.  
Trots had ik op de markt een witte lak gekocht (degene die ook echt op deze foto's staat!). Zij had beloofd onze nagels te doen en met een zwarte striper creëerde die vrouw schuine strepen op mijn nageltjes en zo had ik 'stoere zebra nagels'. Later heb ik dit nog heel lang nagemaakt met een zwart liquid eyeliner kwastje want, ik wist niet eens dat stripers bestonden toen!
When I went to primary school I always had a best friend named 'Sophie'. She lived in a huge house with a huge barn and the only people living really near them were their neigbours. They also had a huge barn and one day they rented it to a polish couple. The woman worked as cleaner in a nail studio so had a few of those awesome nail art tools. 
 One day I came home with a white nailpolish, it's actually the one on the pictures, so the polish is quite old. But well she promised us to do our nails. She grabbed a black striper and painted these dianogal lines over my white nails and created some kind of 'zebra nails'.
Later I bought some black liquid eyeliner and I've made this design quite a few times just because I found it pretty and I think at that time I didn't even know this actually was nail art.
Herinneren jullie nog jullie eerste ervaring met nail art?Can you still remember your first experience with nail art?

13 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Wel zou ik zelf kleur gebruiken! Bijvoodbeeld wit voor roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt mooi, zo netjes! Als ik van die kleine priegeldingetjes op mijn nagels wil doen, ziet het er echt vlekkerig uit ;)
    Liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit ook erg netjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen! En grappig van je vriendin!
    Staat wel leuk!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely stripes hehehehe
    following you now, hope you follow me back
    xoxo
    The Land of Miabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! :D
    Mijn eerste ervaring met nailart weet ik helaas niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit! Ook zo grappig dat je je eerst ervaring nog weet! Ik kan het me ook nog zo ongeveer een beetje herinneren! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)