zondag 8 juli 2012

NOTD: Faded Zebra.

Vandaag, een snelle NOTD want het is al laat, ik had niks gepland en nja ehh that's it.
Dit is btw mijn rechterhand op de foto's, wat ik best eng vind, want mijn nagels zijn echt veel lelijker op mijn rechterhand.
Tell me what you think about it!

Well about this NOTD, it's a quick post, I had nothing planned, btw this is my right hand showing.
De lakken die ik heb gebruikt, oja en mijn Konad special polish white.
The nailpolishes I used for this mani.

Dus eerst heb ik mijn nagels bedekt met de Saffron magnetic nail polish, omdat hij echt prachtige glitters bevat.
Daarna heb ik er met mijn Essence Image plate een witte Zebra print overheen gestamped.
So I used my Saffron magnetic nail polish as base colour, it has such beautiful glitters in it.
After that  grabbed one of my Essence imageplates and stamped a white zebra print over it.
And then I sponged over it, using the brown side of my nude best friends and me right at my nailbase
and Dulce and Havana at my tips, to give it a 'fading' look.
Na mijn stamping vond ik me nagels maar een beetje saai, dus ik besloot er met twee bruine kleuren overheen te spongen.
Ik gebruikte de bruine kant van My nude Best Friends and me bij het begin van mijn nagels en liet het overlopen naar Dulce and Havana bij mijn tips. Hierdoor kreeg het wel een gaaf effect. 
En wat vinden jullie van deze Nails of the day?
What do you think about these nails of the day?

Oh en vraagje!!
Ik mag van mijn ouders een lakje van OPI halen omdat ik zo'n goed rapport had. Nu twijfel ik tussen de nieuwe spotted, of Nothin' Mousie 'bout it (dat hartjes lakje!)
Welke zouden jullie kiezen of welke kleur is echt een aanrader?!

8 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)