zaterdag 29 september 2012

Swatch: Chanel 539 June

Een van de lakjes waar ik enorm trots op ben is dit lakje. Dit lakje was deze lente de hoogste op mijn wishlist en mijn ouders hebben hem cadeau gegeven omdat ik zonder onvoldoendes over was naar mijn eindexamenjaar. Ik heb hem dus al een tijdje maar ik vergat hem telkens te swatchen. Vandaag ga ik hem dus eindelijk eens laten zien op mijn blog. Kijken jullie mee?
So one of the nail polishes which had been high on my wishlist since it's release is Chanel June. Mt parents gave it to me because I was doing so well on my A levels. Yay happy me. I've got this polish for quite a while now but I always forgot to swatch it. So today I'm finally showing you the swatches.
1 laagje in de schaduw
Het lakje heeft zeker nog een laagje nodig en lakte door de warmte een beetje streperig.
1 layer in the shadow
1 laagje in zonlicht
1 layer in the sunlight
To reach his opaque this polish defenitely needs one or more extra layers. The polish turned out a bit streaky. 
2 lagen in de schaduw.
De lak lakte jammer genoeg nog steeds niet zo fijn als dat ik gehoopt had en hij is nog niet compleet dekkend. Omdat ik dit lakje vaker heb gedragen weet ik wel dat het streperige kwam door de warmte maar dit in natuurlijk wel jammer voor mijn swatches. Dit lakje is volledig dekkend in 3 laagjes.
De lak heeft een dun kwastje wat op zich niet vervelend werkt maar wel weer even wennen was.
Op het kleurtje zelf ben ik helemaal verliefd.
Ik heb dit lakje gedragen in Turkije zonder topcoat en hij heeft de hele vakantie niet gechipped!
2 layers in the shadow.
2 laagjes in de zon.
2 layers in sunlight.
The polish still turned out to be a bit streaky. But I have worn this nail polish more and I know the streakyness came from the temperature and sunlight that moment. The nail polish reaches it's opaque in 3 layers.
I've worn this nail polish on my holiday in Turkey and it didn't showed any chips at all after 7 days.

Wat vinden jullie van dit lakje?
What do you think about this polish?

7 opmerkingen:

  1. Leuk kleurtje, maar ik ben geen chanel fan. Wat de laaken betreft toch niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps verkeerde knopje!
    Haha 7 dagen is Indd lang maar als je je bedenkt dat ik die volle 7 dagen alleen maar op een ligbedje in de zon met een boek heb doorgebracht is het toch iets minder bijzonder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)