woensdag 17 oktober 2012

Swatches: Rimmel London Sky High

Vandaag heb ik een snelle swatch van een Rimmel London lakje voor jullie. Dit Rimmel London lakje had ik een paar weken geleden meegenomen toen er 1+1 gratis was. Ik had hem al vaker in mijn handen gehad maar €2,50 is gewoon een veel betere prijs dan €5,- dus ik wachtte op zo'n actie ;).
----------
So today I've got quick swatches from one of Rimmel London's nail polishes. I bought this one a few weeks ago when it was 1+1 free on all Rimmel London's stuff. Yay!

 1 laag
-----------
1 layer. 
 
 2 laagjes en een accent nagel met Essence Glorious Aquarius.
Ik dacht dat ik foto's had met 2 laagjes zonder accent nagel maar blijkbaar toch niet.
Sky High is een fijn lakje. Het lakje heeft zoals alle Rimmel London lakjes een breed kwastje en het lakje dekt perfect in 2 lagen. Het lakje droogde vrij snel, wat naturlijk ook altijd fijn is. Ik heb de lak 3 dagen opgehad zonder topcoat en er er was geen sprake van 'chips' en maar een klein beetje tipwear.
Het kleurtje lijkt trouwens niet in elk licht hetzelfde, overdag leek hij veel feller en blauw-achtiger dan 's avonds. Dan neigde hij meer richting blauw-groen.
2 layers of Sky High+ Accent nail with Glorious Aquarius.
I thought I also had pictures of two layers with but no, I haven't.
Sky high is a pretty colour which seems to be more bright in day ligh than in the evening.
In normal daylight it's more blue-ish and in the evening it seemed to be some more green/blue-ish.
This polish is definitely a two coater and applies nice. The drying time was fast and I wore it for 3 days with barely any tipwear.
Wat vind jij van dit lakje?
What do you think of this nail polish?

9 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)