zondag 11 november 2012

Inspirational post: Game nails

Morgen moet ik voor de 10 weeks of nail art challenge game nails maken! Pff game nails. Ik had daar totaal geen inspiratie voor en besloot dus op internet te kijken. Ik kwam een hoop leuke nail arts tegen en heb hieronder een aantal neergezet. Kijken jullie mee?
----------
So my task for the 10 weeks of nail art challenge post I'm doing tomorrow is game nails. What game nails? Yeah I didn't have any inspiration and decided to look online for some. I've made a selection of a few pretty cool ones.
1.
Sammie from the nailasaurus made these.awesome Guitar hero ones.

2.

Pika pika. Yay! Pikachu nails!

3.
404256_218092161610967_153699978050186_486190_1265772117_n_large
Tic tac toe nails with hearts, cute!

4.
P1014677_large
Angry birds nails ;D

5.
Tumblr_m8k5zyzn2g1ra3i01o1_500_large
Old school gameboy/mario nails

Welke vinden jullie het leukst?
Which one do you like the best?

Lots of love.

16 opmerkingen:

  1. Mooie nail arts! Ik kan eigenlijk niet kiezen :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee ik kan ook niet kiezen. Echt heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nail-arts, vooral die met Pikachu vind ik erg cute!
    Ik had eerst ook helemaal geen idee wat ik bij deze opdracht zou kunnen maken, maar gelukkig heb ik uiteindelijk toch nog iets leuks weten te bedenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die pikachu is wel vet!

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. komt goed van pas, want heb nog geen idee voor morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk:D ik vind ze allemaal heel erg leuk:P
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great ,the first Nail Art looks cool! Love it :)

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Angry Birds, wauw die zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt heel cool allemaal! Kan het zelf -helaas- niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)