woensdag 7 november 2012

Swatches: Essence: 119 Boho Chic+120 Coockie Love

Kruitvat heeft momenteel acties op nagellakken! Ik besloot een aantal Essence en NYC lakjes mee te nemen. Vandaag swatches van 2 Essence lakjes, namelijk Coockie Love en Boho chic!
Kijken jullie mee?
----------
So one of the local drudgery stores has discount on nailpolishes from some brands. So I decided to pick up a few Essence and NYC nail polishes. Today I've got swatches from two of them, Coockie love and Boho Chich from Essence.

Boho Chic:


Coockie Love


Op alle onderstaande foto's draag ik 3 laagjes. Aanbrengen bracht vrijwel geen problemen, de lakken drogen snel.
----------
So I'm wearing 3 coats on all photo's. Application was fine, no drama with the formula or something. The polishes dry quickly.

Wat vinden jullie van deze 2 lakjes?
What do you think of these 2?

Lots of love.

19 opmerkingen:

  1. ik vind ze niet mooi... de beste nude nailpolish voor mij is een van 0,99 bij de action van MAX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I bought Cookie Love too, it's a bit out of my comfort zone, so I still am considering whether to keep it or give it away LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK vind ze niet zo mooi.

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    Ik volg je! Volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het boho lakje heb ik ook. Die vind ik wel erg mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3€ voor 2 lakjes van Essence of NYC, 5€ voor 2 Catrice lakjes, 10€ voor 2 Gosh lakjes ;)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het 2e lakje vind ik erg mooi!!
    Bedankt voor je reactie,, Check mijn nieuwste outfit post..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful Colours ,perfect for Fall! Amazing Photos!

    kisses :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze vallen me toch een klein beetje tegen, vind ze nog een beetje te bruinig.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boho Chic is een amaazing kleurtje! Ik draag 'm de laatste tijd "stiekem" best vaak!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)