vrijdag 28 december 2012

2012 Favourite nailpolishes

Favoriete nagellakken.. Die heeft natuurlijk iedereen. Je kan nooit alle lakken in je stash even mooi vinden. Ik heb een selectie gemaakt van mijn 10 favoriete lakken van dit jaar. 10 Lakken kiezen was trouwens nog best lastig. Vandaag een selectie van de nummers 10 t/m 5 Kijken jullie mee?

Favourite nailpolishes... I guess everyone has them. You can't just love every nailpolish as much as the other. I've made my top 10 favourites, it was actually quite hard. My favourite 5 I found in like a minute but for the other 5 there were lots of contestants ;). Today I'm showing you 5 of my favourite 10.
In willekeurige volgorde nummers 6-10
---------
In no particular order numbers 6-10
Op nummer 10 is Groovy Grey van GOSH geindigd. Hij lijkt misschien wat saai maar het is voor mij het perfecte nude lakje. Dekt al in 1 laagje en de kleur matched  bij echt alles waardoor ik hem vaak voor Nail arts gebruik. Deze lak is niet meer te koop maar Essie's Sand Fransico is een goede dupe zie de vergelijking hier----------
So Groovy Grey from the brand GOSH ended on the 10th place. It may seem a bit boring but it's the perfect nude for me. Fully opaque in 1 coat and the colour seems to work with every other nail polish in my stash. Essie's Sand Fransisco is a great dupe as seen here.

Op de 9e plaats vinden we We're in this together. Een lakje dat Essie maakte voor borstkanker. Door de prahtige paars/blauwe shimmer in dit lakje eindigde zij deze plaats.
----------
We find Essie's - We're in this together on the 9th place of my list. Essie created this one for the breast cancer awareness month in 2012. It finished this high due to the gorgeous purple/blue shimmer in it. 

Gosh - Black Passion op plaats 8. Ik ben niet zo van de zwarte lakken maar deze heeft toch wel mijn hart veroverd door de zilveren shimmer erin. Dekt in 1 laagje.
---------
Gosh Black Passion on the 8th place. I'm not that keen on black polishes but this one stole my heart. I guess it's the gorgeous silver shimmer in it. Opaque in 1 layer.

Nog niet eens een week in mijn Stash en nu al favoriet nummer 7. Indian Ocean van Models own. Ik denk dat je hem beter als topcoat kan gebruiken, dit zijn 2 laagjes dus de dekking viel tegen.
------------
Just in and already placed on number 7. It's Indian ocean from Models own. This are 2 layers so I guess it works better for layering but look at it. Just stunning.
Lava Flow eindigde 6e. Dit lakje is gewoon heel leuk om te zien en hij dekt ook nog eens goed. Yay!
----------
Lava Flow ended up 6th. It's just a superfun polish on the eye. 


Morgen komen de nummers 5 t/m 1.
Wat zijn jullie favo lakken dit jaar?
What are your favourite polishes this year?

Lots of love.xx

12 opmerkingen:

  1. LOL, I have been think of doing something similar, but gave up - way too many favorites...
    You chose some that suits you well

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I had the Same problem! After all I decided to look also which of my favourites I've worn the most and than I came up with these 10 :)

      Verwijderen
  2. Prachtig lakjes! Ik snap wel dat dit je favorieten zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi allemaal!
    Ik vind die laatste erg gaaf:D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi lijstje! heb de mijne ook gepost vanmorge hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave lakjes, mijn favoriet is Holographic hero van Gosh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik nog steeds niet gekocht :$ ik hoop hem met korting te scoren!

      Verwijderen
  6. Erg leuk om te zien!
    Lava Flow is ook één van mijn favoriete nagellakjes die ik dit jaar kocht, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)