dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas!


Iedereen een enorm fijne kerst toegewenst! Ik hou van kerst echt waar. Net hebben we heerlijk kerst onbeten en zometeen gaan we cadeaus open maken en krijg ik een prachtige Zinzi ring. Thank you Santa! aarna ga ik langs mijn vader en 's avonds komen er mensen bij ons eten. Super gezellig. Morgen wordt net zo leuk, dan komen er weer mensen eten. Vandaag heb ik een leuke nail art met rhinestones die leuk is voor de kerst.
Merry Christmas! I really love christmas. We've just had our christmas breakfast and I'm going to visit my dad now. After that other family comes here for dinner. Apparently I 've been a very good girl, santa gave me a beautiful ring. I'm so happy. Tomorrow will be also a lot of fun. Today I've got a blue nail art with rhinestones.


Hoe vieren jullie kerst?
How is you christmas going to be?

lots of love.xx

19 opmerkingen:

  1. Merry Christmas - your mani is so festive :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great look!
    I love this combo :)

    Merry Christmas
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! Jij ook fijne kerstdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe weet jij wat voor cadeautje je krijgt? Heeft de kerstman zijn mond voorbij gepraat? ;)
    Fijne feestdagen! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik mocht de ring zelf uitkiezen en dan zou k hem voor kerst krijgen ^^.
      Ik kreeg nog make-up kwasten maar dat wist ik niet haha!

      Verwijderen
  5. Goeie combinatie, ik ben meestal wel meer van de nudie kleuren ;)
    fijne feestdagen! Zou je het misschien leuk vinden om elkaar te volgen?

    XOXO
    Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nail-art!
    Jij ook een fijne kerst toegewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Ik lak net mijn nagels met een kerstboomkleur groen van ANNY! :) Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige nail art! Hele fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super leuk uit! Fijne kerst, en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. merry Christmas meid ! en een super mooie nailart voor deze dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Merry Christmas to you too!
    Absolutely beautiful combo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel erg mooi!
    Ik krijg echt veel inspiratie door je blog hihi.

    Fijne kerst!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie nailart.
    Hopelijk heb je een leuke kerst gehad. Voor alsnog Merry Christmas.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)