vrijdag 21 december 2012

Tag: This or That?

De laatste weken zie ik telkens deze tag voorbijkomen. Ik vind hem zelf wel heel erg leuk om te lezen. Het werd ook weer eens tijd voor een Tag op mijn blog. Vandaag dus de This or That? tag. Lezen jullie mee?
----------
So today I'm going to do a tag 'this or that?' I've been spotting this tag on lots of Dutch blogs lately. I really enjoy to read this tag at other peoples blog so I decided to do it aswell. However, I'm a bit lazy and this blogpost would end up way to long, it's going to be written in Dutch. So sorry for my English followers.
Kleding
Lange mouwen of korte mouwen
Ik ben niet zo'n koukleum en draag echt tot ver in de herfst nog t-shirts. In de winter draag ik vaak blazers en die vind ik nou eenmaal lekkerder zitten met een shirtje met korte mouwen eronder.
Jurken of rokkenJurkjes! 
Nouja voor in het weekend dan en in de zomer. Met uitgaan draag ik altijd jurkjes!
Streepjes of ruitjes
Ik ga dan toch voor streepjes, maar ben van beiden geen fan.
Teenslippers of sandalen
Zodra de zon er is loop ik altijd op mijn teenslippers of sandaaltjes. Niet van die oude oma dingen maar van die leuke :) ik kan dus ook echt niet kiezen.
Sjaals of hoedjes
Sjaals! Echt ik kan niet zonder mijn sjaal leven. Ik voel me kaal zonder een sjaal om. Best vreemd eigenlijk, haha!
Oorknopjes of oorhangers
Knopjes. Ik draag altijd van die vierkante 'bling' oorbellen. Niet van die grote hoor, gewoon bescheiden, haha!
Kettingen of armbanden
Armbanden! Deze draag ik dagelijks en mijn kettingen eigenlijk nooit. Ik heb van die zilveren armbandjes en bij elke 'bijzondere' gebeurtenis koop of krijg ik er eentje. Die zijn dus heel speciaal voor me, hihi.
Hakken of platte schoenen
Ah ik wil nu zo graag hakken kunnen zeggen! Helaas kan ik niet lang op hakken lopen, dus ik draag dan toch het liefste platte schoenen.
Jasje of vest
Jasjes! Ik heb geloof ik maar 1 vestje en verder alleen maar jasjes en blazers, verder heb ik dan nog een paar van die comfy truien. Maar vestjes? nee.

Make up
Blush of bronzerDeze is niet moeilijk haha! Ik draag nóóít bronzer. Hooguit 1x in de zomer ofzoiets. Terwijl ik bijna dagelijks blush gebruik.
Lipgloss of lipstickBeide gebruik ik niet vaak! Ik gebruik vooral vaak lippenbalsems. Als ik dan toch moet kiezen pak ik vaker een lipstick. Dus tja dan die maar ;D.
Eyeliner of mascaraMascara!
Foundation of concealer
c
oncleaner gebruik ik niet heel vaak, foundation of een BB cream draag ik bijna dagelijks.
Neutraal of kleur
Als je mijn oogschaduw stash ziet is 9o% bruintinten. Ik draag af en toe nog weleens zacht roze rinten, maar echt kleur zoals groen of blauw of weet ik veel iets? Nee dat is te heftig voor mij!
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
losse poeder vind ik soms mooier maar in vaste vorm werkt gewoon makelijker.
Kwasten of sponsjes
Ik heb alleen maar kwasten. 

Nagels
OPI of China Glaze
OPI, de China Glaze lakken die ik heb chippen erg snel. Oh en het kwastje van OPI vind ik fijner.
Lang of kort
Ik vind té lang niet mooi, maar heel kort ook niet. Ik vind de lengte van mijn nagels nu mooi. Ze moeten ook geen millimeter meer langer worden. Eerst had ik ze wel heel lang maar met donkere kleuren lijkt het dan net je heksennagels of van die beestenklauwen hebt! En te kort vind ik mannelijk :). Bij beide vind ik trouwens wel dat ze goed gevijld en verzorgd moeten zijn.
Acryl of natuurlijk
Ik vind Acryl echt helemaal niks. Doe mij maar natuurlijke nagels!
Felgekleurd of donker
Hmm een lastige, maar over het algemeen hou ik toch meer van felle kleurtjes!
Met nail-art of zonder nail-art
Met nail art, mits het niet té is en mooi verzorgd. Anders dan toch maar liever 1 mooi kleurtje in een prachtig glitterlakje ;)

Body
Parfum of bodyspray
Parfum! Ik draag bijna altijd parfum, ook met uitgaan. Dan heb ik gewoon een goedkoop flesje in mijn staptasje zitten.
Lotion of bodybutter
Ik vind bodybutters de laatste tijd gewoon steeds fijner :)
Douchegel of zeepDouchegel. 
Ik weet niet waarom maar ik hou gewoon absoluut niet van zeep.
Haar
Krullend of stijl
Ah ik wilde echt dat ik krullen had! Dan zou ik zo gelukkig zijn. Ik heb jammer genoeg van dat onwijs stijle haar.
Knot of paardenstaart
Ik vind een slordige knot leuker staan dan zo'n strakke paardenstaart :).
Schuifspeldjes of clipjes?Ik gebruik altijd clipjes.
Haarlak of gel
Haha ik gebruik beide nooit! Alleen haarlak dan af en toe, voor een gala ofzo.
Lang of kort


Ik wil al mijn hele leven lang haar! Op de foto links had ik extensions. Helaas kreeg ik hier een enorm geirriteerde hoofdhuid van en allemaal rare bultjes. Dus geen extensions meer voor mij :(.
Lang haar! Dat vind ik echt het mooist. Ik heb mijn haar nog nooit kort gehad en dat was ik ook niet van plan…

Licht of donker
Licht, al zou ik wel graag donker haar willen.
Lok of pony
Ik heb beide gehad maar een pony maakt mijn gezicht kinderlijker
Los of vast
Los vind ik mooier.

Overig
Regen of zonneschijn
Alles is leuker in de zon! En ik haat regen gewoon ;)
Zomer of winter
Ik ben echt een zomermens! De hele dag lekker in de zon lopen, lekker op het strand liggen, of wijntjes doen bij de beachclubs. Ja dat zou ik wel het hele jaar door willen ;D.
Herfst of lente
Geen make-up op hihi.
Lente! Ik heb een hekel aan de herfst. Alles is dan zo somber en regenachtig. Brrr. Plus in de lente zijn alle cute baby diertjes er weer! Oja en ik ben jarig in de lente.
 Chocolade of vanilleChocola.
 ik hou niet zo van vanille, hihi.

Dit was de tag! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.x
Lots of love.xx

15 opmerkingen:

  1. Dit vind ik altijd leuk om te lezen !! :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag zeg! :D leuke antwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, this post is amazing!
    Love your blog <3
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post! Nice om te lezen :-) liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zijn we een hele hoop van je te weten gekomen! Ik zou ook direct voor teenslippers gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Jammer dat je uitslag van de extensions krijgt, want het staat je wel verdomd goed lady. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)