woensdag 16 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 16 Colour Opposites

Vandaag is dag 16 en het thema is color opposites. Ik wilde een stapje verdergaan dan 'gewoon' zwart wit, maar Geel -> blauw, Rood -> groen, Oranje -> paars? Nee deze kleur tegenstellingen trokken mij niet echt. Ik kwam tijdens het zoeken naar een mooie kleur tegenstelling uit op een site. Voer de Html code in van een kleur en je krijgt de tegenstelling. Uiteindelijk koos ik voor de tegenstelling hieronder.
Day 16, color opposites. I knew one thing, I didn't want to go for a black&white mani again. So I went looking for other colour opposites. I didn't like the 'base' opposites like blue --> yellow, Red --> green, so the search went on. At one moment I ended up being on this site giving the color opposite of every HTML color. I decided to go with the opposite shown above..
Op mijn pink en wijsvinger 1 laagje Gosh Groovy Grey, op mijn middel-, en wijsvinger 1 laagje Aye, Aye, sailor van Rimmel London. Daarna heb ik met een Essence Imageplate over beide lakjes gestamped. Dit was de eerste keer dat ik zonder mijn geliefde Konad lakken stempelde maar dit werkt ook prima.
I'm wearing 1 coat of Gosh - Groovy Grey on my pinkie and index. On my middle and ringfinger I'm wearing 1 coat of Rimmel London - Aye, aye, sailor. After that I stamped over those with the same polishes.
Lots of love.xx

14 opmerkingen:

  1. Wow!!! This is so pretty! Love the color combos and design. You def did a great job here. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf dat printje :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf! Erg mooi geworden. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie!
    De nail-art is ook erg goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat ontzettend apart! Prachtig resultaat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk, ik wil ook wel stempels waar kan je die krijgen?

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij grotere kruitvats met een extra Essence nail art schap :) x

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)