donderdag 3 januari 2013

Crumpets Nail Tarts Present: The New 31 Day Challenge. Day 3 - Gold (200e post!)

De eerste 3 dagen kan ik tot nu toe al netjes bijhouden! Ik vind het zo leuk om vooruit te werken dat ik nu zelf al bij Challenge 16 ben hihi. Vandaag is de Challenge 'Gold'. Oh en vandaag is mijn 200e post! Yay happy me. Kijken jullie mee?
----------
Wow I can't believe I'm actually keeping up, I love trying out the challenges so I'm already at challenge day 16 with painting my nails. Todays Challenge is 'Gold'. Oh and it's also my 200st post.
2 laagjes van Catrice Goldfinger op al mijn nagels. Hmm dat was nog een beetje saai. Ik met mijn neus mijn nail art la ingedoken waar ik nog een buisje gouden glitters vond. Deze heb ik erop gesponged en viòla.
I putted on 2 coats of Catrice Goldfinger. It had a beautiful foil finish but I still found it a bit boring. So I went looking in my nail art drawer and found some gold glitter. I sponged some at my tips and viòla.
Lots of love.xx

19 opmerkingen:

  1. Congratulations on your post #200 :) - it's a pretty gold mani to celebrate it with!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Gefelciteerd met de 200e post, zover ben ik nog lang niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous and yes very similar to my silver one!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 200e post! Heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ,love your Nail Design. Looks elegant :)

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, 200ste post?! Gefeliciteerd! Mooie nagellak, vooral met de golden shimmers aan de onderkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw zeg! Die wil ik wel een keer gaan namaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke challenge! Vind deze combinatie erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations on 200 posts! This looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your nails and I personally don't really like gold on nails but this look stunning! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)