maandag 11 februari 2013

Valentine Nail Art Challenge: Day 7 Tape Manicure


Sorry dat het een paar dagen stil was op mijn blog. Ik ben fanatiek carnavals vierder dus dat gaat voor alles. Net boerenbruiloft gehad en over een uurtje gaan komen mijn vriendinnen weer naar mij om daarna weer een avondje feesten. Day 7 is tape manicure, kijken jullie mee?
----------
Sorry for not posting the past few days. I'm celebrating 'carnaval' so that's 5 days of non-stop party. I found some time to make this nail art, day 7 tape manicure.

Ik begon met twee lagen Witte Paris Memories lak. Daarna heb ik met Essence - Alpha Better Gamma en Janet stripers de roosjes gemaakt.
I started with 2 coats of Paris memories - white, for the roses I used Essence - Alpha Better Gamma  and Janet stripers.
Maar het thema was natuurlijk tape manicure. Dus ik heb mijn nagels afgeplakt en met Edward het blauw gemaakt. De lijntjes zijn toch niet zo recht geworden en eerlijk gezegd gaf het me een beetje een 'friese vlag' gevoel. Volgende keer andere kleurtje als blauw dan maar?
----------
But the theme was taped mani ofcourse. So I taped of my nails and made the blue with Edward . The lines are still a bit bumpy so erhh I don't know.

Lots of love.xx

8 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)