vrijdag 18 mei 2012

Review: Crème abricot, Dior.


Een week of twee terug heb ik deze crème al laten zien in mijn shoplog. Ik heb dit product nu ruim twee weken uitgeprobeerd en vandaag zal ik het product dus reviewen.
Dit keer is het niet echt budget, maar agh, ook een keer iets anders ;).
Kijken jullie met mij mee?

Het doosje en het potje zelf. Ik vind het een beetje klassiek maar wel mooi.
Het potje open, toen was hij nog net nieuw. Zoals je ziet heeft de crème ook echt een abrikoos kleurtje, ook de geur ruikt redelijk naar abrikoos.

Als gebruiksaanwijzing op het potje staat dat je het rondom je nagels moet aanbrengen, licht in masseren en het liefst 's avonds pas aanbrengt zodat de crème 's nachts zijn werk kan doen.
De crème op mijn hand. Ik weet niet of het goed te zien is, maar de créme is best wel dik van structuur. Dit vind ik zelf wel fijn want ik heb meer waterige crèmes gehad die niet heel fijn werken.
De crème op mijn nagelriemen. Zoals je ziet is de crème vettig, hij trekt opzich redelijk snel in, afhankelijk van hoe droog mijn nagelriemen zijn.
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met dit product! Je hebt per nagelriem maar heel weinig nodig crème nodig waardoor je er een paar maanden mee kunt doen.

. Hij voelt echt heerlijk aan als je hem aanbrengt. Zelf merk ik dat ik soms dat ik na een lange dag werken redelijk droge nagelriemen heb als ik die crème dan 's avonds opdoe en de volgende ochtend wakker wordt heb ik weer compleet gezonde nagelriemen.

Of de betere staat van mijn nagelriemen nou ook heeft gezorgd voor sterkere nagels durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik ook sinds een week of 2/3 vitamine B12 pillen slik. Dit zorgt voor stevigere nagels en haren (ik moet ze voor mijn haar).
Wel kan ik zeggen dat ik de conditie van mijn nagelriemen vooruit heb zien gaan! Waar normaal gesproken de nagelriem van mijn rechterwijsvinger altijd een beetje los zat is deze nu weer normaal gezond is.

Créme Abricot is onder andere verkrijgbaar bij de Ici Paris XL. 10g voor €23,50

En lijkt jullie deze nagelriem crème fijn?

5 opmerkingen:

  1. Wauw, dat klinkt goed! De creme heeft ook een gave kleur, trekt mij wel. :) De nailart die je op hebt is echt gorgeous om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem best prijzig, maar hij lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er zo tevreden over bent, mij lijkt hij ook best prettig!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)