maandag 8 oktober 2012

10 Weeks of Nail-art: Week 3 Geometric Nails

Vandaag zijn we alweer aangekomen in de derde week van de 10 weeks of Nail art Challenge! Ik vind het eigenlijk best snel voorbij gaan. Dit vind ik eigenlijk niet fijn want het betekend ook dat mijn tentamens weer een weekje dichterbij komen. Brrr. Voor deze week moesten we geometric nails maken, weer zoiets wat ik nog nooit heb gedaan. Ik heb even snel Weheartit gechecked en toen had ik al snel een idee hoe ik mijnes wilde maken.
Kijken jullie mee?
----------
So we're already on week 3 of the 10 weeks of nail art challenge! I have the feeling time's flying. I'm not to happy with that since I'm having my exams in 3 weeks and every 10 weeks of nail art challenge means that another week went by. This week we the challenge was to do geomatric nails. And again; I haven't done these before! So I took a quick look on weHeartit to get some inspiration.

The polishes I used:
- Sally Hansen - Ice Coffee
- Saffron - Colour 10
- Gosh - Groovy Grey
Ik wist meteen al dat ik deze nail art wou maken over mijn nieuwste lak, Sally Hansen's Ice Coffee (Swatches komen later nog), ook wist ik dat ik zwart wilde gebruiken en dat ik de nail art simpel wilde houden. Daarna heb ik gezocht naar een kleur die zou matchen maar tegelijkertijd een stuk lichter was en op zichzelf al mooi. Toen eindigde ik dus bij Gosh Groovy Grey.
Zelf vind ik deze nail art best leuk geworden ondanks dat ik er bewust voor gekozen heb hem simpel te houden.
 So I immediately knew I was going to use Sally Hansen's Icee Coffee for this nail art, that I was going to use black and that I was going to keep it simple. Well, I knew 90% of my nail art but I had to pick another colour which was matching, but yet different, beautiful and covering great. So I ended up with Gosh Groovy Grey. 
I like the way the nail art turned out, even though it's a simpel one.

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden!
    De combinatie van de kleuren is ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooi gedaan! Mooie kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze wel erg leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden, leuke kleurtjes ook!
    Zou je misschien mijn link aan willen passen naar margesja ipv nailsenzo?
    alvast bedankt x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit hoor!:)

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Crea bea! Ik vind er echt hele leuke NOTD bij dit thema zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof gedaan, staat op mijn to do lijstje!
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)