vrijdag 12 oktober 2012

Essie Navigate her stamping.

Na gister de vrolijke koeien nagels heb ik vandaag weer iets 'serieuzers'. Eigenlijk had ik voor vandaag geen tijd gehad om een nail art te maken dus ging ik tussen mijn documenten speuren of ik nog een leuke nail art had die ik jullie nog niet heb laten zien. Dat heb ik in deze nail art gevonden. Kijken jullie mee?
----------
So I didn't had an nail art for today but I did want to show you something. So I went looking in my photofolders for a nail art which was worth showing. I guess this one was.
Ik begon met 2 laagjes Navigate her.
De complete swatch van dit lakje is hier te vinden.
----------
So I started of with 2 layers of Navigate her.
Swatches of this nailpolishes can be found here
 Dit is zeker niet mijn beste stamping manicure ooit maar ik ben gewoon dol op het patroontje van deze nail art. Jullie zagen hem ook al hier voorbijkomen.
Weet iemand trouwens waar ik monster bundle imageplates kan bestellen? Zou diegene een link bij de comments willen zetten? Ik wil deze namelijk heel graag bestellen.
So this isn't my best mani. I know I can do mutch better but I wanted to show you something today so I decided to do these.

Oh before I forget this: Does anyone know where I can order the monster bundle imageplates and also ships internationally?

xx Arletta.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)