dinsdag 8 januari 2013

Polish Days: Something new


Vorige maand heb ik jullie verteld dat ik mee ging doen aan Polish Days. Ook in 2013 gaat deze maandelijkse gebeurtenis door. Deze maand is het thema 'Something
----------
Last month I mentioned that I was going to participate in Polish DaysAfter seeing the Movember theme I decided to take part in the Polish days phenomenon. About 2 weeks ago I received an email about today's theme: bling nails.
Polish Days is een fenomeen waarbij je jezelf als blogger kunt opgeven. Je krijgt dan telkens als er een nieuw thema is een mailtje en als het thema je leuk lijkt kan je meedoen, zo niet dan is er niks aan de hand. Dit thema vond ik ook weer erg leuk dus ik doe mee. Voor meer info kijk hier.
Something new is het thema van Januari. Ik heb mezelf toch laten verleiden om Hema 826 te kopen nadat er zoveel positiefs over deze lak was verteld. Ik wilde hem graag uittesten en dit thema was de uitgelezen kans. De lak heeft een mooie kleur met een soor holografisch fleks Wouw!
----------
Something new is this January's theme. I've been tempted to buy Hema 826 after seeing some gorgeous swatches and reading none but good. So I really wanted to buy it and try it out. This theme was thé possability to try it out. Wow it's so pretty. I love the colour and it has holographic fleks in it It applied so smoothly and I'm in love.
Een klein extraatje omdat ik lakken bijna nooit meer 'kaal' draag.
----------
A little addition, since I'm not used to wear 'just' nailpolish
Lots of love.xx

14 opmerkingen:

  1. Such a gorgeous polish!! I love the nail art too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, deze is mooi! En dat van de Hema :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik ga even kijken of ik ook mee kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty. I am addicted to holographic polishes these days.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)